Ihana, hiljattain eronnut mies. Uskaltaisko touhuta ilman kumia..?
tapasin kesällä ihanan, talvella eronneen miehen. Ollaan nyt 2-3 kk tapailtu harvakseltaa ja nyt alkais olla sänkytohinat ajankohtaisia. Itse olen aina suhteen alussa ollut varovainen tautien suhteen. Mitä mieltä olette, av-raatilaiset?
Vaaditteko aina uuden kumppanin kanssa "puhtaan paperit"? :)
Kommentit (35)
Kuinkas paljon aiot rahastaa? Mitään ei saa ilmaiseksi!
Sukupuolitaudit ovat ns. yleisvaarallisia tauteja eli ne hoidetaan ml. tutkimukset ilmaiseksi.
Jos alueeltasi ei löydy näihin asioihin erikoistunutta vastaanottoa, niin terveyskeskuksessa on esitettävä asia hieman toisin: olin kumitta, onkohan mulla? Tällöin ei voida vedota kustannuksiin, vaan asia tutkitaan. Tai siis: olin vastuullisesti kumin kanssa, mutta se repesi.
Ihmettelen miksi täällä ihmiset kyselee että "miksi ap:n pitäisi päästä touhuamaan ilman kumia"? No miksiköhän?!?! Kuka nauttii kortsujen kanssa pelaamisesta, ja siitä erilaisesta tuntumasta?
Itse ainakin nautin seksistä tosi paljon enemmän paljaaltaan, kumi on mielestäni inhottava. Nytkin meillä on mieheni kanssa kortsuehkäisy käytössä, mutta silti aina himoissamme mies panee hetken paljaaltaan ennen kuin laittaa kumin loppuaktin ajaksi. Voi olla joo että raskaudun, mutta se ei ole katastrofi missään nimessä... Lapsen"teko" on tarkoitus aloittaa parin kk:n kuluttua :)
naisten vakuutteluihin ja alkaa painella ilman kumia. Ehkä hänellä on varaa ja halua maksella ruokkoja joka suuntaan.
Mies on tod.näk. harrastanut jonkunlaista seksiä eronsa jälkeen, ja vaikkei olisikaan, on hänen exänsä voinut vaikka pettää miestä tämän tietämättä ja tartuttanut häneen jonkin taudin. Vai meinasitko soittaa exälle ja kysyä asiasta?
Satunnaisten kanssa lateksihaamu ja vakituisten kanssa ilman.
Siis kotvanen menee ennenkuin lasken hyypiön vakituiseksi, eli alussa kumi.
Olisinpa alusta asti tehnyt noin...
aluksi kumilla, sitten ilman. Mihis ne taudit siitä häviää matkan varrella, jos ei testata ja mahdollisesti hoideta? Siis eiks se ole aivan sama panna ilman kumia nyt tai vuoden päästä, jos ei testissä käydä...
ja riittääkö teille asian suhteen tiukemmille mammoille että mies sanoo olevansa puhdas vai vaaditteko nähdä kirjallisena?
Nykyisessä suhteessani pyysin miestä käymään testeissä ja kävin itsekin. Molemmat käytiin. Ei ollut mikään ongelma.
Luulisi että jos molemmat ovat olleet naimisissa ja on lapsiakin, ei seksiasioista puhuminen olisi niin noloa enää. Kyllä tällaisista pitää voida puhua kumppanin kanssa. Muuten on parisuhdetaidoissa tai keskinäisessä kommunikoinnissa jotain vialla.
aluksi kumilla, sitten ilman. Mihis ne taudit siitä häviää matkan varrella, jos ei testata ja mahdollisesti hoideta? Siis eiks se ole aivan sama panna ilman kumia nyt tai vuoden päästä, jos ei testissä käydä...
ja riittääkö teille asian suhteen tiukemmille mammoille että mies sanoo olevansa puhdas vai vaaditteko nähdä kirjallisena?
niin paljon sukupuolitauteja liikenteessä
Mutta kuka helvetin nainen luottaa miehen sanaan? "Ei mul oo mitään"
voitaisiin sulkea kaikki taudit varmuudella pois. Kumiukot kehiin vain, vaikkeivät nekään valitettavasti 100% kaikelta suojaa.
On muuten hyvä biisi. Kannattaa kuunnella sanat ajatuksen kanssa.
minä tapasin myös aikoinani mukavan miehen, joka oli hiljan eronnut, muita naisia ei kertoman mukaan ollut. Tyhmä kun olin, ei käytetty kortsua..klamydian sain ja kondylooman. Sen seurauksia hoideltiinkin vuosia :(
Jos ihminen on ollut liki 20 avioliitossa ja eron jälkeen ei ole omien sanojensa mukaan seksiä harrastanut, niin onko todennäköistä tai luultavaa, että ihmisellä on sp-tauti?
Tietysti voi olla... mutta onko se todennäköistä?
Jos riskit haluaa minimoida, niin sitten testeihin tietysti.
[/quote]
niin se on se että tollaste asiat puhutaan, ei kysellä täältä, toiseks ei HETI hypätä ilman suojaa sänkyyn(miks pitäis) kolmanneks vaikka jos jutteleekin miehen kanssa, silti ei pidä heti kaikkea uskoa ja luottaa(itsesuojelua pitää olla)jos ei tunne vielä toista hyvin.
Eli malttia kannattaa käyttää ja omaa järkeä. Ei muiden.
Kyllä kuule itse teidän lasten puolesta pelottaa, jos olette tietämättömiä mutta Suomessahan vapaata seksiä ei SAA kritisoida eiks je?