Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on hoidossa, vaikka olen kotona.

Vierailija
11.09.2009 |

Kysymyksiä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten lystää.

Vierailija
2/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kysellä muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoja: lapsi on 3 (kohta 4 v). ei muita lapsia, ei lastensuojelua eikä sairauksia.

Tee kuten lystää.

Vierailija
4/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vauvaa?

Minä en halua kysellä muilta.

Vierailija
5/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut 17.8. lähtien, ja alussa meni paljon aikaa työkkäri-ym hommien kanssa + kävin parissa haastattelussa. Syyskuussa olen ollut 4 päivää töissä (keikkatyössä). Työt jatkuu epäsäännöllisenä, mutta kumminkin niitä on, joten pidän paikan.

ap

Vierailija
6/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä avoimesti kertoa omasta tilanteestani. Mulla on kolme lasta, 3.luokkalainen, 1. luokkalainen ja 5½ vuotias. Tämä kuopus on kolmena päivänä viikossa päiväkodissa klo 9-12, ihan vaan huvin vuoksi. Viime kevääseen asti oli kerhossa, mutta se lopetettiin. Itse teen yötyötä 2-3 yönä viikossa. Haluatko tietää muuta?

Vierailija
7/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yövuorojen jälkeen?

ap

Voin kyllä avoimesti kertoa omasta tilanteestani. Mulla on kolme lasta, 3.luokkalainen, 1. luokkalainen ja 5½ vuotias. Tämä kuopus on kolmena päivänä viikossa päiväkodissa klo 9-12, ihan vaan huvin vuoksi. Viime kevääseen asti oli kerhossa, mutta se lopetettiin. Itse teen yötyötä 2-3 yönä viikossa. Haluatko tietää muuta?

Vierailija
8/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen töissä vain niinä öinä, jolloin sitten lasten isä on aamulla kotona. Joskus sattuu vuoro "väärälle" päivälle, sitten Mummi auttaa. Mutta kun mulla on nuo vuorot 12h,15 min. niin jo kolmella yöllä viikossa saan täyden työajan kokoon.

Siksipä onkin niin mukavaa olla kotona kun lapset tulevat koulusta ja kuopusta pidän vain kerhon omaisesti hoidossa. Sopii mulle!

Vierailija
9/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voisin harkita...

Mies on (tosin aamulla töihin menevä) muttei auttavaa mummoa, mutta päivähoitopaikka auttaisi siihen nukkumiseen.

ap

Vierailija
10/10 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekuntoutuskeskuksessa.

Koulutus on lähihoitaja.

Meillä mies on koululaisten takia osittaisella hoitovapaalla, eli on vain kolmena päivänä töissä ja neljänä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi