Lapseni on hoidossa, vaikka olen kotona.
Kommentit (10)
Lisätietoja: lapsi on 3 (kohta 4 v). ei muita lapsia, ei lastensuojelua eikä sairauksia.
Tee kuten lystää.
onko vauvaa?
Minä en halua kysellä muilta.
ollut 17.8. lähtien, ja alussa meni paljon aikaa työkkäri-ym hommien kanssa + kävin parissa haastattelussa. Syyskuussa olen ollut 4 päivää töissä (keikkatyössä). Työt jatkuu epäsäännöllisenä, mutta kumminkin niitä on, joten pidän paikan.
ap
Voin kyllä avoimesti kertoa omasta tilanteestani. Mulla on kolme lasta, 3.luokkalainen, 1. luokkalainen ja 5½ vuotias. Tämä kuopus on kolmena päivänä viikossa päiväkodissa klo 9-12, ihan vaan huvin vuoksi. Viime kevääseen asti oli kerhossa, mutta se lopetettiin. Itse teen yötyötä 2-3 yönä viikossa. Haluatko tietää muuta?
Siis yövuorojen jälkeen?
ap
Voin kyllä avoimesti kertoa omasta tilanteestani. Mulla on kolme lasta, 3.luokkalainen, 1. luokkalainen ja 5½ vuotias. Tämä kuopus on kolmena päivänä viikossa päiväkodissa klo 9-12, ihan vaan huvin vuoksi. Viime kevääseen asti oli kerhossa, mutta se lopetettiin. Itse teen yötyötä 2-3 yönä viikossa. Haluatko tietää muuta?
Siis olen töissä vain niinä öinä, jolloin sitten lasten isä on aamulla kotona. Joskus sattuu vuoro "väärälle" päivälle, sitten Mummi auttaa. Mutta kun mulla on nuo vuorot 12h,15 min. niin jo kolmella yöllä viikossa saan täyden työajan kokoon.
Siksipä onkin niin mukavaa olla kotona kun lapset tulevat koulusta ja kuopusta pidän vain kerhon omaisesti hoidossa. Sopii mulle!
Itsekin voisin harkita...
Mies on (tosin aamulla töihin menevä) muttei auttavaa mummoa, mutta päivähoitopaikka auttaisi siihen nukkumiseen.
ap
perhekuntoutuskeskuksessa.
Koulutus on lähihoitaja.
Meillä mies on koululaisten takia osittaisella hoitovapaalla, eli on vain kolmena päivänä töissä ja neljänä kotona.
Tee kuten lystää.