Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet suomalaisen julkkismiehen ottaisit, jos olisit vapaa ja joku pitäisi ottaa?

Vierailija
11.09.2009 |

Minulle Taneli Mäkelä tai Pikku Kakkosen Jyrki.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Stubbin. Tykkään kunnollisista.

Vierailija
22/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni Juha Järvinen täyttää 50 vuotta 2.10. Lauantaina on juhlat klo 17-. Muistatko Kallion ajoilta Juhan? Jos muistat ja haluat tulla juhliin niin tervetuloa.P.050-4368204 Päivi (Juhan vaimo)Ps. Asumme Vantaalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakko Hämeen-Anttilan. Ihanan viisas, sivistynyt mies, joka ottaa vaimonsa ja perheensä kauniisti huomioon.

Vierailija
24/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopaisen Tuomaskin toki, mutta pyörii ehkä turhan paljon maailmalla.

Vierailija
25/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kolahda ollenkaan. Kai mä koen ne jotenkin kuin veljinä - mitään eroottista kiinnostusta ei vaan ole. Ehkä mulla siksi on ollutkin vain muita kuin suomalaisia miehiä...

Vierailija
26/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kolahda ollenkaan. Kai mä koen ne jotenkin kuin veljinä - mitään eroottista kiinnostusta ei vaan ole. Ehkä mulla siksi on ollutkin vain muita kuin suomalaisia miehiä...

Vierailija
27/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku, on söpö ja muutenkin minusta jotenkin ihanan symppis "poju". Mutta ei taitaisi Antsasta olla ainakaan vielä perhe-elämään, eli se siitä. Tai sitten Juha Tapio, tekee aivan loistavia lauluja, on komea ja vastuullinen mies. Ja perheenisä, eli se siitäkin sitten :) Tai sitten Toni Wirtanen, fiksu mies, jolla on pösilö mediakuva.

Tai sitten mä pidän oman ihanan mieheni ja odotan, että siitä tulee laajemmaltikin kuuluisa ja julkkis :D

Vierailija
28/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kummoinen valikoima.

Vierailija
29/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Metsäkedon, Tero Pitkämäen, Nikke Lingnellin tai Kai Lehtisen...

Aika laaja repertuaari, kun Metsäketo ja Lehtinen kelpaa kumpikin...

Tommi Korpela on kyllä karun komea. Ja Jussi Lampi aikanaan, nyt on vähän pappautunut. Frantzen on söpö. Ja Jonne von Hertzen on aivan ihana.

Vierailija
30/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomi Metsäkedon, Tero Pitkämäen, Nikke Lingnellin tai Kai Lehtisen...

Aika laaja repertuaari, kun Metsäketo ja Lehtinen kelpaa kumpikin...

Tommi Korpela on kyllä karun komea. Ja Jussi Lampi aikanaan, nyt on vähän pappautunut. Frantzen on söpö. Ja Jonne von Hertzen on aivan ihana.

Vierailija
31/31 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta pitempään suhteeseen ehkä: Teemu Selänne, Teppo Numminen, Sami Hyypiä, Alexander Stubb, jopa Mika Häkkinen ;)

..yhden illan iloksi: Mikko Leppilampi, Veeti Kallio, Jarkko Suo/Lauri Tähkä, Juha Veijonen