Onko baaritiskillä ihan sietämätöntä työskennellä?
Olen yliopisto-opiskelija ja etsin osa-aikaduunia. Silloin joskus muinoin nuoruudessa jätin baarin työpaikkavaihtoehtona pois laskuista mutta nyt "varttuneempana" sitäkin voisi pohtia. Mutta millaista työ siis on?
Kommentit (2)
opiskelijana olla tiskillä. Olin varmaan viidessä eri ravintolassa töissä, tosin mihinkään en mennyt toista kertaa, kun aina sain parempaa palkkaa seuraavasta paikasta.
Tiskillä olo oli kaikkein kivointa. Viikonloput vilkkaita ja siinä sitten myytiin olutta tukka putkella.
Olihan se sen aikaiselle poikaystävälle rankkaa, kun olin aina kaikki viikonloput kiinni ja miehiä ympärillä vonkaamassa, eli suhde kuntoon ekaks ettei tule mitään mustasukkaisdraamoja.
Tippien kulta-aika on takana, hyvä jos 20 euroa saa yhtenä päivänä, tosin sekin on sitten puhtaana käteen.
Nyt ei enää tarvi olla tupakan savussa. Varjopuolia on kun joku on selvästi liikaa juonut ja joutuu lopettamaan tarjoilun ja jos olet töissä baarissa, joka on auki klo 04, pääset töistä 04.30 ja miten pääset enää sen jälkeen kotiin. Varsinkin talvella on ikävää mennä kotiin yö-aamulla.
Henkisesti ja fyysisesti tosi raskasta, riippuen tosin paikasta..Pakko olla itseluottamus kohdillaan ja helvetisti huumorintajua... :)