Mikä kantoreppu on paras? Suosittelen aloittelijalle =)
Kehu, hauku omaasi, yritän etsiä 7kk sopivaa reppua :)
kiitos avustasi!
Kommentit (6)
Minä meinasin eka ostaa Manducan mutta sitten kokeilin Pikkoloa :) Siinä lapsi istuu syvemmällä eli selän asento on paljon parempi! Ihana reppu! Kannan sillä sekä 1-vuotiasta että 3-vuotiasta eikä paino tunnu missään. Mies tykkää kanssa kantaa Pikkololla, liinoista hän ei niinkään innostunut vaikka minä kyllä kääräisen pitkän liinankin mielelläni :D
olis ihan pakko saada se pöllökuosi......
T: ei AP
Theodore Beanin kantorepusta. Paino jakautui tasaisesti sekä harteille että lantiolle, vyöt meni ristiin selässä, ei painanut mistään. Varsinkin hartioille tulevat vyöt olivat tarpeeksi leveät. Ihan pienelle vauvalle siinä oli supistaja, periaatteessa painoraja kaikkiaan 20 kg. Paljon säätövaraa, joten miehenikin pystyi sitä ongelmitta käyttämään. Hintaa en muista.
Tosin itse tykkäsin lopulta enemmän kantoliinasta (meillä oli M&m ekopuuvilla/hamppuliina). Mutta, kun lapsille tulikin vain vuosi ikäeroa, niin mies kantoi vanhempaa repussa ja minä pienempää liinassa.
Voi käyttää heti vastasyntyneen kanssa ja menee vielä 3-4-vuotiaanakin. Tukeva ja toimiva.
aivan ehdottomasti