Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käynyt epikutaanitestissä?

09.09.2009 |

Näkyikö allergiat jo kolmantena päivänä vai näkyikö jollain vasta viidentenä? Mulla ei näkynyt muu kuin dermografia tänään, mut se hoitaja sanoi, että hapettomassa tilassa ei välttämättä tulekaan oireet ja voivat tulle vasta sitten viidentenä päivänä. Nyt kutittaa selkää niin, että voisin palkata oman selänrapsuttajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuntui että selkää saisi raapia vaikka raastinraudalla. Oon tosi skeptinen noiden ihokokeiden tulosten suhteen. Tietyissä allergiatyypeissä ihotesteillä ei koskaan saada positiivista tulosta vaan allergian aiheuttaja jää mysteeriksi.

Vierailija
2/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kurkkas selkään ja sanoi, että siellä on yhdessä kohdassa halkaisijaltaan 3 cm punainen läiskä.

Mun allergiatestien tulkitseminen on tosi vaikeaa, kun mulla on tosi paha dermografia (esim. kampaajalla kun omat puhtaat hiukset osuu kasvoihin, niin tulee paukamia kasvot täyteen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastinrauta olis kyllä pop. Myös kadunlakaisuharja vois olla mukava.

Vierailija
4/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ja koko selkä oli niitä täys... 3 päivänä kun ne otettiin pois niin oli huomattavia paukamia, ei ne siitä sit enään pahentunu... mut yllätyksenä mulle ainakin tuli esim. hajuste ja nikkeli allergiat mitä en olis uskonut...

Vierailija
5/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei edes nikkeliä testattu, kun se kuulema niin "itsestäänselvä". Melkein luulen, että muuten mulla ennenkaikkea kosketusallergiaa, joten osa allergiareaktioista tulee siitä, mut osa jää kyllä selviämättä ihan selkeästi tälläkin testillä (esim. ripsiväreistä 99% aiheuttaa mulle silmien punastumista, mut ei taida löytyä nyt mitään ainetta, jota voisin meikeistä välttää). Multa mies laski, että niitä alumiinikippoja oli selässä 78, joten etsimisen puutteesta ei ole ainakaan kyse.

Vierailija
6/6 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Mies nappas kuvan mun selästä ja vaikka se ei ole paljain silmin kovin pahan näköinen, niin kamera paljasti läiskät hyvin kuin vaikka rasvatahrat lasten vaatteista. Hirmuisen jännä kuulla, että mille kaikelle mahdan olla allerginen. Saas nähdä, että onko noista nyt sitten diagnoosiksi asti, mut onhan se itsekin hyvä tietää. Esim. oma kissa-allergia ei riitä diagnoosiksi asti, mutta kun prickit tehtiin, niin siinä ja esim. raa'assa herneessä oli ihan erilaiset punoitukset kuin monessa muussa kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi