Voiko raskaana ollessa mennä hammaslääkäriin?
Ts., voiko raskaana olevaa puuduttaa? Muistelen että ainakin joskus ennen aina kysyttiin että oletko raskaana...
Kommentit (13)
Röntgen kuvia ei oteta, ne otetaan sitten raskauden jälkeen. Mulla otettiin, kun vauva oli 0,5-vuotishammastarkastuksessa samalla kertaa.
Yleensähän heti ekassa neuvolassa ohjataan varaamaan aika. Limakalvot ovat herkkiä raskauden aikana, monillahan tulee ientulehduksiakin. Ne kannattaa hoidattaa hetimiten, koska kaikki tulehdukset voivat vaikeuttaa raskautta.
Lisäksi useissa kunnissa raskaana olevat pääsevät jonon ohi tarkastukseen.
Raskauden aikana on äidin terveyden vuoksi erittäin hyvä mennä hammaslääkäriin. Puuduttaakin voi. Raskaus herkistää ien vaurioille ja reijille.
raskaus on sairaus ja silloin pitää kököttää kotona 4 seinän sisällä.
eli siis tilanne on tälläinen itselläni ja kämpikselläni on tällä hetkellä kolmio mellunmäessä metroaseman vieressä etsimme hauskaa rentoa ja rehellistä nuorta ihmistä asumaan kansamme omaa huonetta ei virallisesti ole mutta kaikki on järjestettävissä kämppikseni on 24vuotias töissä käyvä ihminen ja itse olen 21 vuotias tällä hetkellä työtön nuorimies emme ole hirveitä bilettäjiä mutta kyllä sekin välillä onnistuu meiltä kämppikseni on savuton itse kyllä poltan asunossa on lasitettu parveke ei ole lemmikki eläimiä eikä alergioita olemme eläin raikaita ihmisiä eli saa tuoda kissan muista eläimistä täytyy erikseen sopia asunossa on 2 vessaa toisessa on suihku ja pyykinpesukone asunossa myös 24megan netti josta noin 10-15 euroa tulisi uuden kämppiksen maksaa joka kuukausi asunossa on myös astian pesukone ja kaikki muu tarvittava
eli siis tilanne on tälläinen itselläni ja kämpikselläni on tällä hetkellä kolmio mellunmäessä metroaseman vieressä etsimme hauskaa rentoa ja rehellistä nuorta ihmistä asumaan kansamme omaa huonetta ei virallisesti ole mutta kaikki on järjestettävissä kämppikseni on 24vuotias töissä käyvä ihminen ja itse olen 21 vuotias tällä hetkellä työtön nuorimies emme ole hirveitä bilettäjiä mutta kyllä sekin välillä onnistuu meiltä kämppikseni on savuton itse kyllä poltan asunossa on lasitettu parveke ei ole lemmikki eläimiä eikä alergioita olemme eläin raikaita ihmisiä eli saa tuoda kissan muista eläimistä täytyy erikseen sopia asunossa on 2 vessaa toisessa on suihku ja pyykinpesukone asunossa myös 24megan netti josta noin 10-15 euroa tulisi uuden kämppiksen maksaa joka kuukausi asunossa on myös astian pesukone ja kaikki muu tarvittava
mutta ongelma on , että onko kukaan käynyt hoidattamassa hampaitaan laserilla ja siitä haluan tietoa eli kokemuksia kehiin
Eikä lääkäriin, ei kauppaan, ei kirjastoon, ei kampaajalle, ei huoltoasemalle.
R-kiskalle saa mennä, mutta hedelmäpelejä ei saa pelata!
ja voi puuduttaa. Puudutus aine vaan valitaan 'terveydentilan' mukaan.