Mites teidän suhteessa tuo seksi menee, kun täällä tunnutaan
nyt tarttuvan tuohon Esan "lahnailuun"?. Eikö teillä ikinä VAIN mies saa olla se hyväilyn ja rakastelun kohde, vai oletteko AINA vaatimassa teillekin jotain? Eikö se tunnu hyvältä antaa toiselle välillä nautintoa? Onko teillä niin, että """Hei, mä olen nyt hyväillyt sua jo 3 min, nyt on sun vuoro? Oletteko yleensäkin turhautuneita ja ahdistuneita seksiin miehenne kanssa?
T: nainen joka nauttii ja antaa toisenkin nauttia
P.s, sori kilahdus:)
Kommentit (23)
joskus miestä panettaa mua ei, Annan Silti sille pillua, enkö muka silloin ajattele miestä? [/ i] Ajattelet miestäsi förgäves puoleksi. Se on hyvä että edes annat mutta huomaavainen rakastajatar ei pelkästään Anna vaan på touhussa aktiivisesti mukana. Mitä Esaan tulee, niin hän näytti kyllä videon loppuosassa panevan ihan Tycker, että en sanoisi esaa lahnaksi vaikka alkupuolella Minna huolehtikin äksönistä. [/ i]
Sen käsityksen olen saanut viesteistä että Esa olisi ollut vaan tekemättä suunnilleen mitään.
Alussa Esa makoilee paikoillaan kun Minna antaa suuseksiä. Yhdynnän aikana Minna on aluksi päällä jolloin Esa selvästikin panee vastaan, sitten kääntyvät lähetyssaarnaajaan jossa Esa paukuttaa ihan kunnolla.
Ainakin vauvojen määrä lisääntyy...