Mites teidän suhteessa tuo seksi menee, kun täällä tunnutaan
nyt tarttuvan tuohon Esan "lahnailuun"?. Eikö teillä ikinä VAIN mies saa olla se hyväilyn ja rakastelun kohde, vai oletteko AINA vaatimassa teillekin jotain? Eikö se tunnu hyvältä antaa toiselle välillä nautintoa? Onko teillä niin, että """Hei, mä olen nyt hyväillyt sua jo 3 min, nyt on sun vuoro? Oletteko yleensäkin turhautuneita ja ahdistuneita seksiin miehenne kanssa?
T: nainen joka nauttii ja antaa toisenkin nauttia
P.s, sori kilahdus:)
Kommentit (23)
hyväilyä ja joskus vain toinen tekee työt ja toinen nauttii.
En syyttäisi miestäni lahnaksi vaikka onkin joskus vain nauttivana osapuolena.
- 15 vuotta yhdessä
on jo niin passiivi että saman asian ajaa hyvä dildokin.
Yleensä molemmat ovat aktiivisia. Mutta jos mies ei oo niin intona kun minä niin menee siihen että teen miehelle hyvää.
Nyt teki Minna kaiken työn. Kyllä suhteen alussa kuuluisi haluta tyydyttää myös toinen ja hyväillä myös. Lahnailut tulee sit myöhemmin.
Nyt teki Minna kaiken työn. Kyllä suhteen alussa kuuluisi haluta tyydyttää myös toinen ja hyväillä myös. Lahnailut tulee sit myöhemmin.
saadakseen nautinnon. En minä ainakaan. Pelkkä "jyystökin" tuottaa mulle orgasmin.
Kaipa tuo Minna sai nautinnon ihan noinkin... oletan näin.
Kyllä minusta näytti että Minna sai mitä halusikin. Ihme jengiä täällä kun olettaa että nainen ei saa olla se aktiivinen osapuoli. Taidatte olla niitä lahnoja jotka odottaa että mies hoitaa kaikki hommat?
Kyllä minusta näytti että Minna sai mitä halusikin. Ihme jengiä täällä kun olettaa että nainen ei saa olla se aktiivinen osapuoli. Taidatte olla niitä lahnoja jotka odottaa että mies hoitaa kaikki hommat?
Ihanko oikeasti tällä palstalla on ihmisiä, jotka uskoo, että jollain BB-ihmisillä, jotka ovat tunteneet toisensa muutaman päivän tai viikon, ja niissä olosuhteissa, on "suhde"? Ja että heidän harrastamansa seksi on jotain malliseksiä? Ei prkl!
Ap:n kysymykseen vastaan niinkuin joku muukin, että puolin ja toisin. On kiva palvella ja olla palveltavana :)
Ehkä hän ei ole kiinnostunut Minnasta ihmisenä niin paljoa, että viitsisi nähdä vaivaa hänen vuokseen. Moni vapaa mies ottaisi moiset seksipalvelut ilolla vastaan. Esa on ilmaisessa ilotalossa palveltavana.
Mutta kyllä me molemmat kosketellaan toisia ja hyväillään toisiamme. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja mitään lahnaa en olis katellut näin kauaan.
Mä vaadin hyvää seksiä. Joskus miestä panettaa mua ei, annan silti sille pillua, enkö muka silloin ajattele miestä?
vaikka katon maalausta sillä aikaa.
...Joskus miestä panettaa mua ei, annan silti sille pillua, enkö muka silloin ajattele miestä?
Ja jännitti kameroita?
ei noilla sanoilla
...Joskus miestä panettaa mua ei, annan silti sille pillua, enkö muka silloin ajattele miestä?
Mun mielestä se on juuri sitä toisen huomioonottamista. Itse ei huvittais sekstailla mutta ajattelen että annanpa nyt tuolle nautinnon kuitenkin.
No anyway! Mä en mitään lahnaukkoa sängyssäni katsoisi noin yleisesti. Mun pitää saada myös nautinto jos sitä haluan.
Joskus miestä panettaa mua ei, annan silti sille pillua, enkö muka silloin ajattele miestä?
Ajattelet miestäsi vain puoleksi. Se on hyvä että edes annat mutta huomaavainen rakastajatar ei pelkästään anna vaan on touhussa aktiivisesti mukana.
Mitä Esaan tulee, niin hän näytti kyllä videon loppuosassa panevan ihan tosissaan, että en sanoisi Esaa lahnaksi vaikka alkupuolella Minna huolehtikin äksönistä.
Ainakin suhteen alussa molemmat oli tosi aktiivisia ja innokkaita, sellaiset nautintavuorot tuli vasta myöhemmin.