Aivan jumalaiset kengät!!!!!!
Kehtaako tälläinen lähemmäs nelikymppinen mamma käyttää noita? Mielipiteitä?
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=114154330
Kommentit (28)
Miksei johonkin naamiaisiin tai vastaaviin.
Ja tottakai kehtaat :) Vaikka olen itse vasta parikymppinen, niin aina ihailen vanhempia naisia jotka viitsivät laittautua. Joten eikun piikit jalan jatkoksi ja menoksi! :-)
Ja tottakai kehtaat :) Vaikka olen itse vasta parikymppinen, niin aina ihailen vanhempia naisia jotka viitsivät laittautua. Joten eikun piikit jalan jatkoksi ja menoksi! :-)
Noi nyt on ihan mauttomat.
että olet tuo huutonetin myyjä. Eikö kauppa käy vai miksi täällä mainostat noita monoja. Rumathan nuo ovat kuin hevosen perse.
No ei nuo kyllä minun ole..vielä! Olisikin...ap
Olisit aika pahvi, jos täällä nostattaisit niiden hintaa mainostamalla - jos itse haluat ne ostaa.
mutta kuosi aika trash. Jos tyylisi on sellainen kasari-madonna, siitä vaan. Ehkä jnkun hipahtavan mustan mekon kanssa voisi tuollaisia ajatella, pinkki/lila/fuksianväristen asusteiden kanssa.
kenkiä te mammat sitten käytätte?jotain linttaan poljettuja lenkkareita varmaan :D
korkkarit on varmaan aika kätevät;)
kenkiä te mammat sitten käytätte?jotain linttaan poljettuja lenkkareita varmaan :D
Jos ei halua käyttää pinkkejä korkkareita, siinä välissä ei sitten olekaan kuin linttaan astutut lenkkarit...
Näistä vaihtoehdoista en käyttäisi kumpaakaan, vaikka käytänkin päivittäin sekä korkokenkiä että lenkkareita...
Pidän kyllä korkkareista, mutta noita ei kyllä voi kutsua jumalaisiksi =)
tässä on esimerkki jumalaisista kengistä:
http://www.net-a-porter.com/product/48704
Ihanat kengät :-) Jotain yksinkertaista vaatetta ja nuo korkkarit ja hyvältä näyttää!
ja ikää 37. Laittasin ehkä jonkun pinkin topin, mustan jakun tai boleron ja vajaamittaset kapeat housut... Iltakäyttöön siis... Tai sitten jonkun kivan tunikatyyppisen jutun ja kapeat housut. Lyhyehkö hamekin ok.
minä en meinaa laittaisi noita ja olen 22. nuo Jimmy Choot voisin ottaakin. :)
aivan kamalat kapistukset :D korkokenkiä käytän kyllä joskus, mutta en tuollaisia.
Nää ketjut on sit hauskoja täällä, täällä saa ainakin nauraa..
Kengät oli rumat, en laittas jalkaa. Luulen et tuo 5v neiti tykkäis, ostasko sille leikkeihin.;)