Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 v ja yöheräämiset

Vierailija
09.09.2009 |

Miten voisin saada kolmevuotiaani rauhoittumaan yöllä nopeammin? Hän herää kerran yössä pissalle, mutta milloin mistäkin syystä (pikkarit ei mene jalkaan, pissaa roiskunut pari tippaa jaloille tms. aina syy ei edes selviä) saa hepulin -itkee ja kiukkuaa, eikä silloin mikään mene "perille". Ihan kuin unessa olisi?

Olen rauhallinen tilanteessa, siivoan mahd. sotkut, autan housut jalkaan ja ohjaan takaisin sänkyyn, mutta itku saattaa jatkua pitkäänkin.

Onko muilla tällaista? Olisiko, että herätykset sattuu syvänunen vaiheeseen ja se kiukuttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on menneet ohitse (kop kop) kun ikää pian 4v. Pissalle ei meillä ole herätty, mutta on valittanut että jalkoja särkee tms. Olen ajatellut että kuuluu tähän 3v kuohuntaan.

Vierailija
2/5 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyttö myös puhuu unissaan ja on pari kertaa yrittänyt lähteä kävelemäänkin, ja joskus tosiaan herää ihan muuten vaan (ei siis pissalle) ja saa hepulin milloin mistäkin. Olenkin päätellyt, että näissä hepuleissa on kyse juuri siitä, että tyttö vain on sen verran unenpöpperössä ettei oikein ymmärrä mistään mitään. Kaipa se, toivottavasti, menee ohi. Joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on ikäänkuin hereillä ja kiukkuaa jostain, mutta en saa hänen oikein mitään kontaktia. Ilmeisesti on kuitenkin unessa tms. Meillä nämä kiukut saattaa johtua siitä, että peitto on huonosti tai unikaveri häviksissä (vaikkei ole). Tytöllä on nyt ikää 3 v 2 kk ja vielä kesällä näitä yöheräämisiä oli ihan joka yö (tyttö saattoi huudoillaan herättää koko perheen), nyt kolme neljä kertaa viikossa.

Vierailija
4/5 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan vaan viestit läpi, en uusia aloituksia :( KELE! Eilisillasta lähtien sama juttu.

Vierailija
5/5 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välistä tyttö löytyy sohvalta nukkumassa.. muutaman kerran on löytynyt keittiön lattialta..

höpisee unissaan kovasti, viime yönä herättämällä herätti mut ja sanoi et äiti, minne me mennään. minä haluan kattoo lasten ohjelmat. Mä tökkäsin tytön takas nukkumaan ja sanoin et näät vaan unta. Uni jatkui rauhallisena aamuun saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi