PC-pelin Worms 4 mayhem suojauskoodi hukassa
Miten ihmeessä ton pelin saa asennettua, kun kone huutaa koodia ja mulla ei ole sitä? Ostin pelin tänään kirpparilta, enkä tietenkään tajunnut ettei siinä ole koodia mukana... ARG!
Oisko jollain ko. peliä ja mahtaakohan se sama koodi toimia?!?
Kommentit (7)
Oon yrittänyt googlettaa, mutta en löydä mistään vastausta...
Et siis tajunnut tarkistaa lisenssiavaimen mukanaoloa. En tietenkään voi tietää, mutta todennököisesti kauppias ei ajattelut asiaa lainkaan.
Paska säkä, mutta olet rehellisesti hankkinut itsellesi teoskappaleen, joten on ihan sama millä avaimella sitä ajat (arkijärjen lähtökohta, ei lainsäädännöllinen).
Etsi kovasti netistä, kyllä joltain ryssäsaitilta löytyy koodit. Tuskin tältä palstalta. Sori, warettaminen ei ole erikoisuuteni, joten tarkempaa en osaa sanoa.
Et siis tajunnut tarkistaa lisenssiavaimen mukanaoloa. En tietenkään voi tietää, mutta todennököisesti kauppias ei ajattelut asiaa lainkaan.
Paska säkä, mutta olet rehellisesti hankkinut itsellesi teoskappaleen, joten on ihan sama millä avaimella sitä ajat (arkijärjen lähtökohta, ei lainsäädännöllinen).
Etsi kovasti netistä, kyllä joltain ryssäsaitilta löytyy koodit. Tuskin tältä palstalta. Sori, warettaminen ei ole erikoisuuteni, joten tarkempaa en osaa sanoa.
Tätä ajattelin itsekin ja aiemmin olen johonkin peliin koodin löytänytkin, mutta nyt en tahdo löytää millään.. Oisko hyviä hakusanoja tarjolla?
Yleensä tältä palstalta saa vastauksen kaikkeen... Ajattelin, että jonkun av-mamman pikkuvintiö pelaisi matopeliä... ;-)
Koodi siis edelleen hukassa.. Olisin tosi kiitollinen, jos joltain löytyisi apua tähän ongelmaan. Vastaus tänne palstalle tai s-postiin murinan[at]luukku.com
ap