Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vitsi että oon kyllästynyt olemaan raskaana.

Vierailija
08.09.2009 |

haluun ton pikkusen ulos. rv35 vasta menossa joten ei taida vähään aikaan tulla. huoh..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa puoliväli lähestymään eikä haittaa vaikka menis yliajan. Pääasia on terve vauva, ei minun rutina.

Vierailija
2/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt alkaa puoliväli lähestymään eikä haittaa vaikka menis yliajan. Pääasia on terve vauva, ei minun rutina.

ja en missään kohtaa kirjoittanut että omat tuntemukseni ovat tärkeämmät kuin terve lapsi. kannattaisi vähän treenata tota luetun ymmärtämistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taipumus yliaikaisiin raskauksiin ja yksikään viidestä ei ole syntynyt ajoissa. Pisin raskaus oli 42+3.Kun laskettu aika tulee ja menee, tulee sellanen absurdi olo, että no niin, nyt se vauva jäi sinne mahaan, parasta totutella siihen.

Vierailija
4/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo nyt ihan varma että menee yli ja sen takia haluan että syntyisi kuitenkin pian. nuo kaksi ekaa kun on syntynyt rv 42+1 ja 41+6, käynnistettyinä molemmat.

ap

Mulla on taipumus yliaikaisiin raskauksiin ja yksikään viidestä ei ole syntynyt ajoissa. Pisin raskaus oli 42+3.Kun laskettu aika tulee ja menee, tulee sellanen absurdi olo, että no niin, nyt se vauva jäi sinne mahaan, parasta totutella siihen.

Vierailija
5/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla raskaana, mutta ei tärppää :/

Vierailija
6/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 33+2 ja en millään jaksa enään olla raskaana. Mulla toinen tulossa ja tuleva isosisko on jo 4 v eli en voi sanoa että liian usein olisi tullu oltua raskaana. Mun ongelma on kärsimätön luonne ja EI JAKSA odottaa että saa pitää vaavia sylissä... Mutta eiköhän tämä tästä...

Vierailija
7/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että kun raskaana on ihan paska olo koko ajan, niin tää aika on pitkä kuin nälkävuosi. Rv 9 vasta menossa, ja aiempien kokemusten perusteella osaan jo "tietää", että olo ei tuu paranemaan yhtään tippaa ennen kuin synnytyksen jälkeen.

Vierailija
8/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys tosta kyllästymisestä paistaa. Naurettavan lapsellinen mielipiteesi nääs!

Sitä ajoin takaa.

2, joka kyllä jaksaa odottaa että pikkunen kasvaa. Et sinäkään toivoisi että lapsi nyt syntyy viikolla 35. Eli kasvahan isoksi!

2

Vierailija
9/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on takana pitkä lapsettomuus ja hoidot, sitä tuntee melkein huonoa omaatuntoa siitä, ettei tästä nautikaan niin paljon. Mutta on vaikea nauttia, kun jatkuen on jotain kremppaa ja aina tulee uutta. Ja taustalla painaa huoli että meneehän kaikki nyt varmasti hyvin, ei oikein osaa senkään puolesta rentoutua ja nauttia. Siinäkin on taustalla se pitkä lapsettomuus, ei oikein uskalla uskoa, että vihdoin oikeasti on raskaana ja saa sen vauvan. Että kyllä tässä vielä ehtii jotain kamalaa tapahtua.

Vierailija
10/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olo vain kohenee! :) Paljon mukavempaa kuin se alun 4kk:n pahoinvointi ja väsymys. Viides kerta 9 vuoden sisällä täällä. Kaksi edellistä menneet 14 ja 15 päivää yli. Tsemppiä sinne!

Vierailija
11/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys tosta kyllästymisestä paistaa. Naurettavan lapsellinen mielipiteesi nääs!

Sitä ajoin takaa.

2, joka kyllä jaksaa odottaa että pikkunen kasvaa. Et sinäkään toivoisi että lapsi nyt syntyy viikolla 35. Eli kasvahan isoksi!

2

Ei ap varmastikaan toivo ennenaikaista synnytystä vaikka raskausaika tuskastustaa. Uskomatonta kun nämä besserwissenit aina rynnii joka paikkaan kommentoimaan ja jeesustelemaan.

Ei varmasti kukaan toivo ennenaikaista vauvaa mutta kyllä raskausaikanakin SAA olla myös negatiivisia ajatuksia joista EI heti tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa.

Ärsyttää kun joka kerran kun sanoo jotain negat. raskaudesta niin saa varmuudenvuoksi siihen perään luetellä että "joo olen todella onnellinen vauvasta, enkä oikeasti missään nimessa toivo keskosta jne". Eli itsestäänselvyydet pitää sanoa ääneen, ettei vaan kukaan supermamma ajattele että olisi epäkiitollinen raskaudesta.

Itsellä menossa rv 35 ja KYLLÄ olen kyllästynyt olemaan raskaana. Alusta asti ollut todella vaikeeta, pahoinvointi sitten ennenaikaisia supistuksia, siis todellinen pelko keskosesta, nyt sitten järjetön lantio/lonkka kipu. liikkuminen sattuu aivan sairaasti ja edelleen kipeitä supistuksia päivittäin. Kyllä olen erittäin kyllästynyt ja toivon että tämä aika loppuisi pian ja saisin vauvan syliini.

Ja nyt sille #2 vielä selvennys:

KYLLÄ olen valmis kärsimään loppuun asti, enkä tietenkään halua että lapsi syntyy nyt VAAN TOIVON ETTÄ AIKA KULUISI NOPEASTI.

oliko tämä nyt tarpeeksi selvästi ilmaistu.

Nimim. ei AP mutta samassa tilanteessa.

Vierailija
12/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää mikään kaikentietävä ole!

Mutta on kyllä ihan pentu jos JAKSAA tommosesta nurista!

Menkää pyytään jumalauti käynnistystä jos eläminen raskaana on NOOOOOIN vaikeeta.

Onko sulle sitten useammassa ketjussa jeesusteltu? Enpä ihmettele!

Tosiaan en ole mikään supermanna, ihan tavallinen tallaaja jota vaan nyppii keskenkasvuset heitot: emmää jaksa olla raskaana..

2

Vierailija
14/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meinaa ole ihan normaalia vetää noin paljon hernettä nenään tällaisesta asiasta. Vai etkö vaan kestä että joku(=kaikki muut) on sun kanssa eri mieltä eikä yhdy sun jeesusteluun?

Mää mikään kaikentietävä ole!

Mutta on kyllä ihan pentu jos JAKSAA tommosesta nurista!

Menkää pyytään jumalauti käynnistystä jos eläminen raskaana on NOOOOOIN vaikeeta.

Onko sulle sitten useammassa ketjussa jeesusteltu? Enpä ihmettele!

Tosiaan en ole mikään supermanna, ihan tavallinen tallaaja jota vaan nyppii keskenkasvuset heitot: emmää jaksa olla raskaana..

2

Vierailija
15/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää mikään kaikentietävä ole! Mutta on kyllä ihan pentu jos JAKSAA tommosesta nurista! Menkää pyytään jumalauti käynnistystä jos eläminen raskaana on NOOOOOIN vaikeeta. Onko sulle sitten useammassa ketjussa jeesusteltu? Enpä ihmettele! Tosiaan en ole mikään supermanna, ihan tavallinen tallaaja jota vaan nyppii keskenkasvuset heitot: emmää jaksa olla raskaana.. 2

2 on pakosti se tyyppi, joka huutaa kaikille eri aloitusten jälkeen.

Voisitko ottaa pölvästi ne herneet lopullisesti pois nenästä. Kai sitä jossain saa tilittää, että ei jaksaisi enää osotella, vaikka haluaa lapselleen nimenomaan kaikkea parasta. Ei tää raskaana olo niin ihanaa ole, ettei saisi välillä edes puhua että kyllästyttää jo. 8 kk on aika pitkä aika.

Ettei olisi niin, että nro2 on vain niin paksu jo luonnostaan,e ttei alati kasvava maha ja muut raskauden vaivat tunnu missään vaikka olisikin raskaana?

(Anteeksi ilkeily, mutta kyllästyttää noi kaikkien mollaamiset eri ketjuissa..)

T. kakara

Vierailija
16/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin itsetutkiskelua.

Ihan älytöntä kun raskausajasta ja vauva-ajasta tehdään sellaista, että kaikki pitäisi olla ruusunpunaista ja aah NIIN ihanaa.. tuo ajattelutapa se vasta keskenkasvuinen on. Ja lisäksi vielä todella itsekeskeinen "minulla oli NIIN ihanaa raskaana niin kyllä kaikilla muillakin on.."

tiedoksi nro#2 en todellakaan ole keskenkasvuinen vaan ihan aikuinen älykäs nainen, joka ymmärtää sen, että myös negatiiviset tuntemukset kuuluvat elämään ja niistä saa myös puhua ääneen.

Jos raskausaika on hankala, saa siitä keskustella ja purkaa tunteitaan rehellisesti ja se ei milläänlailla mitätöi raskauden tärkeyttä tai sitä että lapsi on erittäin toivottu ja odotettu.

Sama toimii sitten synnytyksen jälkeenkin. Yöheräämisiin saa olla kyllästynyt tai jos lapsella on koliikki, siihenkin saa kyllästyä tai kun lapsi isompana kiukkuaa.. kyllä sekin kyllästyttää. Mutta silti yöllä herää, koliikki lasta kantaa ja kiukut käsitellään ja lasta rakastetaan ihan yhtälailla. Vai eikö näistäkään saa sitten sanoa että kyllästyttää.

Toivotan sinulle #2 onnea elämässäsi jos koet ettet koskaan voi sanoa mitään negatiivista, etkä saa olla koskaan kyllästynyt mihinkään vaan sinun täytyy nauttia joka hetkestä hymyssä suin. Mahtaa olla rankka elämä. Toivottavasti kuitenkin annat ahdasmielisyydessäsi lapsillesi oikeuden näyttää ja sanoa myös negatiivisista tuntemuksista.

Vierailija
17/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka voivat raskausaikana paremmin kuin koskaan. Jos sen lisäksi vielä puuttuu empatiakykyä, niin onhan se ihan ymmärrettävää, ettei voi käsittää miten jollekin toiselle tulee mieleenkään valittaa mistään raskausaikana.

Kyllä täällä kuitenkin on luettu niistäkin, jotka oksentaa yötä päivää koko raskausajan, ja käyvät säännöllisesti sairaalajaksoilla tipassa, että pysyvät hengissä. On se kumma, jos raskausaikana ei tosiaan saa valittaa mistään.

Vierailija
18/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun moni sitä toitottaa, että nauti nyt raskausajasta, se on parasta aikaa naisen elämässä! Ei se kaikilla tosiaan ole - ja voikaan olla - yhtä hehkeää ja hyvää oloa alusta loppuun! Uskaltaisin väittää että suurimmalla osalla on enemmän tai vähemmän ei-niin-mukavia oireita raskauden aikana.

Vierailija
19/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aletaan haukkumaan että olis herne nänässä tai elämässä ei olisi vaikeeta!

Mistä ihmeestä te tiedätte miten raskas raskauteni on ollut? Sanoin vaan että tyhmää narinaa ja toi on tyhmää narinaa!

Tämä on sattumalta ollut toisiksi kamalin raskaus. Kakkonen oli kokonaisuutena pahempi, esikoisesta vaan laattasin alusta loppuun yötä päivää. Nyt VAAN väsymys ollut ihan perseestä. MUTTA MITÄ SITTEN?

Ihan tyhmää olis narista olosta, raskaana on yleensä raskasta.

Saa sanoa jos on paha olo, mutta tämä että ei sitten mikään ole enää hyvin ja koko raskaus on jo liikaa!

Maailmassa on niin moni asia väärin ja te olette niin keskenkasvusia kaiken rinnalla vikinöittenne kanssa ettei jaksa, kun ei vaan enää JAKSA olla raskaana. Olkaa jo hiljaa kun koko raskaus on jo liikaa! Mene sitten lääkärille valittamaan jos ei enää pysty olemaan raskaana.

EIKÄ OLE HERNE NENÄSSÄ! Kyllästyttää vaan kunnella tollasta pikkumaista mussutusta, ei se ettei saa kertoa että on vaivoja vaan se että koko raskaus on nyt liikaa. Voi pliiis! Kasva.

2

Vierailija
20/37 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä... kasva ihan itse. Onko vähän huono päivä : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi