Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vauva, eikä 2,5 vuotias?

Vierailija
07.09.2009 |

Miksi jotkut vanhemmat pitävät lapsiaan ihan vauvana, vaikka lapsi lähenisi jo kolmea? eikä anna niitten kehittyä ikäistensä lasten mukana? Käytetään vaippaa ja juotetaan tuttipullosta! Eikä edes voi kuvitella, että opettelisivat edes potalle! Ja sitten hävetään lapsen puolesta, kun ei osaa puhua!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitystä ja itsenäistymistä.

Joillekin ei vain mahdu kaaliin, että lapsi kasvaa eikä ole vauva vielä 10 vuotiaanakin.

Läheisriippuvuutta, sanon minä.

Vierailija
2/6 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo mukista, pissaa pönttöön ja pukeekin jonkin verran itsenäisesti. Silti on mun vauva, nyt ja ikuisesti! Ja mun lapset tulee aina olemaan mun lapsia, ovat sitten 5v tai 55v. Nih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei opettaminen auta.

Meidän kuopus alkoi käydä potalla ennen 1v ja silti oppi kuivaksi vasta päälle 2,5v:na. Siis päiväkuivaksi.

Yövaippa on edelleen käytössä (juuri 3v) ja on luultavasti vielä vuosia, mikäli on siskoihinsa tullut. Siinä ei opettamiset auta.

Muuten ns. normaaleja lapsia meillä kaikki.

Vierailija
4/6 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo mukista, pissaa pönttöön ja pukeekin jonkin verran itsenäisesti. Silti on mun vauva, nyt ja ikuisesti! Ja mun lapset tulee aina olemaan mun lapsia, ovat sitten 5v tai 55v. Nih.

Vierailija
5/6 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Lapsensa menettänyt

Vierailija
6/6 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun eräänkin melkein 3 vuotiaan äiti ei ole kehdannut edes yhtään kertaa käyttää lasta potalla,jotta tämä edes tietäisi mikä se kapistus on.Onhan se niin helppo laittaa vaipat. muutenkin pitää lastaan vielä täysin vauvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi