Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex sinkuille kysymys.

Vierailija
07.09.2009 |

Eli miten tapasitte uuden puolisonne ja kauan aikaa meni. Itse mietin rupeaisiko yh:ksi. Olen onneton ja masentunut koska en rakasta miestäni.Pelkään kuitenkin etten löydä enää ketään vaikka olen ihan ok, mutta lapset vaan on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä, treffipalstalla. Erosta oli silloin n.9kk

Etköhän sinäkin jonkun löydä jos eroon päädyt, mutta eikö olisi enää mahdollista yrittää miehesi kanssa uudestaa, jos hän on ihan hyvä mies eikä mitään pahempaa ole vialla?

Vierailija
2/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletteko etsineet "vaan" uutta kumppania vaiko juuri sitä "oikeaa"? Itse olen eronnut muutama kk sitten ja tuntuu, että miehen pitäisi olla juuri se oikea, että suhteeseen haluaisi.

Tokihan voi olla, että mieli vielä muuttuu, jos tässä pitkään yksin kökin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen lapseni isän kanssa oli ollut jo melkein vuosi on/off, yritettiin vaikka kuinka kovasti, mutta ei siitä loppujen lopuksi mitään tullut ja viime joulukuussa hän muutti pois. Yritettiin kuitenkin vielä tuonkin jälkeen, mutta eiköhän se suhde ollut kuollut jo siinä vaiheessa.

Aloin seurustelemaan (virallisesti) kesäkuussa, ja olen nyt paljon onnellisempi kuin pitkään aikaan.

Lapsikin on ottanut hyvin vastaan tämän uuden miehen ja asummekin nyt saman katon alla :)

Vierailija
4/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletteko etsineet "vaan" uutta kumppania vaiko juuri sitä "oikeaa"? Itse olen eronnut muutama kk sitten ja tuntuu, että miehen pitäisi olla juuri se oikea, että suhteeseen haluaisi. Tokihan voi olla, että mieli vielä muuttuu, jos tässä pitkään yksin kökin ;)

Eron jälkeen ei tullut mieleenikään, että "kunhan nyt jonkun kivan", ei todellakaan! Mielummin yksin. Pari vuotta deittailin ja pidin kivaa joidenkin kanssa,mutta sitten tuli mies joka vei jalat alta ja on todellakin "se oikea"

Vierailija
5/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetella seisomaan vaihteeksi omilla jaloilla? Varsinkin kun on lapsiakin pelissä.

Uusi rakkaus tulee aikanaan jos on tullakseen.

Vierailija
6/7 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toinen antaa voimaa jaksaa. kyllä rakkaudesta saa voimaa. Tällä hetkellä rakkautta ei ole ja tuntuu että parisuhde kun voi huonosti niin itsekin voi huonosti. Onko teidän löytämänne miehet olleet lapsellisia vai lapsettomia.

Vierailija
7/7 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole just se oikean tuntuinen. Ehkä siis hyvä ihan rauhassa mennä muutama kk lisää, eikä ruveta hötkyilemään

että oletteko etsineet "vaan" uutta kumppania vaiko juuri sitä "oikeaa"? Itse olen eronnut muutama kk sitten ja tuntuu, että miehen pitäisi olla juuri se oikea, että suhteeseen haluaisi. Tokihan voi olla, että mieli vielä muuttuu, jos tässä pitkään yksin kökin ;)

Eron jälkeen ei tullut mieleenikään, että "kunhan nyt jonkun kivan", ei todellakaan! Mielummin yksin. Pari vuotta deittailin ja pidin kivaa joidenkin kanssa,mutta sitten tuli mies joka vei jalat alta ja on todellakin "se oikea"