Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kiinnosta miestäni?

Vierailija
06.09.2009 |

Olen urheilullinen, hyvältä näyttävä 32-vuotias nainen. Kotona kuljen pikku pikku pikkareissa ja topissa tai alasti. Aina on siistitty alapää. Toivoisin saavani mieheltäni enemmän pepulle taputuksia ja puristeluja. Nyt kuitenkin tuntuu että mua ei edes huomata. Pitäisikö mun ehkä painella täällä polvipussisissa verkkareissa ja maripaidassa. Ja harvemmin olla vähemmissä pukeissa jotta mielenkiinto säilyisi. Ei tajuu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä siinä on, kun mun mieheni innostuu eniten silloin kun olen ns. "luonnollinen" Ilman meikkiä ja kuljen välillä kotona rönttöhame päällä =)

Vierailija
2/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin kiinnostais, että voitais monesti päivässä ottaa sessiot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi jotain muuta peliä menossa.

Ootko lukenut viestejä kännykästä?

Vierailija
4/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tännekkin kulkemaan alasti jotta voitais paneskella vähän väliä

Vierailija
5/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko puhua asiasta miehen kanssa?

Mieshän voi luulla ettet halua lääppimistä ja puristelua. Kovinkaan moni nainen ei halua!!

Meillä mamma motkottaa samantein jos sitä menee keskellä päivää puristelemaan (puristelen kyllä silti ;o) se ei vain halua tunnustaa tyykkävänsä =)

Oikeasti on olemassa miehiäkin, jotka yrittää myös parisuhteessa elää "siveellisesti", asia mitä en kyllä ymmärrä mutta se on jokaisen oma ongelma ;o)

Vierailija
6/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheilullinen, hyvältä näyttävä 32-vuotias nainen. Kotona kuljen pikku pikku pikkareissa ja topissa tai alasti. Aina on siistitty alapää. Toivoisin saavani mieheltäni enemmän pepulle taputuksia ja puristeluja. Nyt kuitenkin tuntuu että mua ei edes huomata. Pitäisikö mun ehkä painella täällä polvipussisissa verkkareissa ja maripaidassa. Ja harvemmin olla vähemmissä pukeissa jotta mielenkiinto säilyisi. Ei tajuu.

Nyt on silleen että miehesi on saanut liikaa katsella alastonta naista. Laita päällesi jokin mekko josta ei näy läpi ja pidä sitä muutamana päivänä. Eiköhän rupea ukkoa kiinnostamaan että mitä sinä piiloittelet hameen alla, ja laita vielä tavalliset alushousut lisäksi, ettei heti näe jos hameenhelmaa nostaa.

Vierailija
7/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisia syitä:

- olette jo naineet paljon. Siihenkin kyllästyy kun on parisuhteessa, vaikka vaimo olisi kaunis.

- Miehelläsi on työkiireitä.

- Hän väsynyt

- Huonossa fyysisessä kunnossa

- Masentunut

- Fantasioi toisenalaisesta seksistä

- Ei ole niin viriili

- Käy vieraissa

- On suuttunut sinulle jostain

- Käyttäytyy kuten moni mies kuitenkin käyttäytyy eli ei suomalaisia miehiä ole opetettu "taputtelemaan ja puristelemaan peppuja" - vai kuinka moni muistaa isänsä tehneen moista äidilleen tai vaikka olisi voinut tehdä sen salaa, niin olisiko silti tehnyt?

- On tyytymätön elämäntilanteeseensa & -ennusteeseensa

- et ole hänen mielestään viehättävä

- hän ei koe olevansa sinun mielestäsi viehättävä

- et ole koskaan edes ottanut asiaa puheeksi.

Siinäpä noita. Toivottavasti oli jotain apua!?

Terkuin mies joka kummastelisi jos emäntä ilkosillaan pirtissä loikkisi - vaikka pitääkin siistittyä alapäätä perusedellytyksenä - ja joka ei osaa katsoa vaimoaan kotonaan sillä silmällä vaikka se juoksentelisikin siellä pikku pikkareissa koska kotioloissa se tuo mieleen lähinnä ajatuksen, että "jahas, vaimo on päättänyt sitten olla kalsareillaan tänään".

Vierailija
8/13 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ole sellasia "pepulle taputtelijoita". Sillä ei vältämättä ole mitään tekemistä sinun kanssa. Voi johtua vain miehen persoonasta.

Vierailija
9/13 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä näyttävä 32-vuotias nainen, niin johan ukkosi innostuisi. Ei sitä omaa, tuttua vaan katsota samalla tavalla. Itse olen asiasta aika masentunut ja kävinkin ennen raskautta paljon ulkona koska siellä sain katseita ja kiinnostusta. Oma mies ei noteeraa mitenkään eri tavalla, vaikka olisin kuinka laittautunut tai mielestäni seksikkäästi pukeutunut.

Vierailija
10/13 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jossei teillä muuten ole asiat ihan kohdallaan niin ihan sama missa hepenissä kuljeskelee, kun taas jos muuten asiat luistaa niin ei sillä niin väliä mihin ryysyihin on verhoutunut.

Itse ainakin jos kuvittelen itseni miehesi tilanteeseen, kun on ollut parisuhteessa vähän kuivempi kausi, niin en olisi vaikuttunut pätkääkään vaikka kuinka olisi toinen yrittänyt ulkomuodostaan huolehtia. Se että on erityisen laitettuna innoistaisi korkeintaan siinä tapauksessa kun asiat on jo valmiiksi hyvässä luistossa.

HEnk. koht minua ärsyttää se miesten valitus jos vaimo ei pukeudun nätisti, käy salilla tai meikkaa, ihankuin sillä olisi merkitystä kun todellisuudessa vain intohimo on lopahtanut. Haluaisinpa nähdä moniko niistä äijistä innostuisi vaikka vaimo parhaansa tekisi. Kyllä on jostain muusta kyse kuin itsestään huolehtimisesta - sen tietää jokainen jolla on joskus ollut kiihkeä suhde. Siinä ei alusvaatteet ja siistityt tai sänkiset alapäät merkkaa mitään.

Eli koittakaa hoitaa asiat kuntoon tunnepuolella...

Vierailija
11/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen mielenkiinto säilyy. Mä ite tykkään myös kuljeksia täällä kotosalla alusvaatteisillani, pikkupikkareissa ja topissa tai sitten koko päivän jossakin yöpuvussa (ei missään flanellipyjamassa, hyi). Harvemmin mies sitä täällä noteeraa, ennenkuin olen taas pari päivää liikuskellut täysissä pukeissa - sitten tulee kyselyä, että mihinkäs ne pikkupikkarit ja topit on kadonneet :)

Ja maisemanvaihtokin voi tehdä hyvää - kun ollaan sukulaisissa tai jossakin reissussa, niin silloin mies kyllä iltasella villiintyy siitä samasta vaatekerrasta, jota saatan kotona käyttää jatkuvasti. Silloin se on superseksikästä, vaikka kotona ei pistä sitä mitenkään merkille.

Vierailija
12/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue itsesi välillä. Ehkä miehesi ei pidä siitä, että olet alasti tai lähes alasti koko ajan. En itsekkään miehenä tykkäisi, että naiseni koikkelehtii alasti kaiket ajat...

Vierailija
13/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvä nainen jotain päällesi, eihänsitä alastonta naista jatkuvasti katso ERKKIKÄÄN, siitähän menee mielenkiinto. Aatteleppas jos söisit vaikka hernekeittoa kuukauden niin eiköhän ällöttäisi!!!!!!