Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö 40-koon vaatteita käyttävää naista lihavana?

Vierailija
06.09.2009 |

Ensimmäistä kertaa elämässä olen nyt sen kokoinen :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat, en pidä, mutta jos on liian pienet ja väkisin päälle kirrattu, niin sitten pidän.

Vierailija
2/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 176 cm ja painan 65 kg. Vaatekokoni on 40.

Silloin, kun painoin 62 kg, vaatekokoni oli silloinkin 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle huomautellaan ihan jatkuvasti painostani

Vierailija
4/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis alle 170cm. Täysin normaalipainoisen vaatekoko. Sitten kun aletaan puhua koosta 44 niin menee jo ylipainon puolelle.. Tietty ymmärrän että joku saattaa olla isokokoinen ja silti sopusuhtainen, ja käyttää koon 44 vaatteita.

Vierailija
5/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle huomautellaan ihan jatkuvasti painostani

kehoittaisin vaihtamaan seuraa, ei ole hyvää käytöstä huomautella jatkuvasti kenenkään painosta, oli sitä sitten liikaa tai liian vähän

Vierailija
6/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
7/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 173cm pitkä ja synnytyksien jälkeen olen käyttänyt muutaman kuukauden vaatekokoa 40. Olen silloin painanut 69-70kg.

Normaalipainoni on 63kg ja silloin käytän kokoa 38.

Vierailija
8/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 44 on vasta ylipainoisten koko. itsellä painoa ollut 55kg ja silti housujen koko oli 38/40. olen siis 173cm pitkä.

Vierailija
9/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: koko 50

Vierailija
10/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse alle 40-koon edes alipainoisena, koska mulla on leveä lantio ja isot rinnat. Lääkärikin sanoi joku aika sitten, että mun sisäelimiä on helppo tunnustella, kun olen niin hoikka. Vatsa on ihan litteä ja vyötärö kapea.

Vierailija
11/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 36-38 ja tottahan kaupassa katson, että koko 40 on iso.

Mistäs koosta ne isojen tyttöjen osastot alkaa? Ei varmaan vielä 40:stä? Eiköhän sillä osastolla asioi ne oikeasti lihavat.

Eiköhän moni kaverini/tuttuni käytä 40 kokoa, joten en varmasti tavatessani pidä tuota kokoa käyttävää mitenkään lihavana.

Vierailija
12/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan kuin ennen kahta raskautta. Housut on kokoa 38, mutta rinnat on sen verran pulleat vielä imetyksen takia, että paidoista pitää ottaa koko 40. Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen, omasta mielestäni voin pudottaa vielä pari kiloa, sitten ei ole enää mitään löysää missään. :)

Vierailija
13/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko mallistosta riippuen 38-40. Bmi 24,8 joten en todellakaan ole lihava. Olen vartaloltani suora joten esim koon 40 hame on vyötäröltä sopiva mutta lantiolta joudun ottamaan monta senttiä sisään. Samoin housut on nykyään reisistä tiukat mutta vyötäröltä löysät - malleissa lienee vikaa, ei minussa:)

Vierailija
14/17 |
06.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tukevalta tuossa koossa, muuten aika normaalilta näyttää.

Muuten tuo ei ole ihan yksiselitteistä tuo vaatekoko. Minä olen ihan selkeästi ylipainoinen, mutta jotkut 42-farkut eivät meinaa pysyä päällä, kun ovat lantiosta niin leveät. Eli lantio on minulla kokoa 40. Mutta rinnat ovat kokoa 46, eli se ylimääräinen massa on siellä.

Vierailija
15/17 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin pidän vähän pyöreänä, mutta normaalina.

Vierailija
16/17 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko mallistosta riippuen 38-40. Bmi 24,8 joten en todellakaan ole lihava. Olen vartaloltani suora joten esim koon 40 hame on vyötäröltä sopiva mutta lantiolta joudun ottamaan monta senttiä sisään. Samoin housut on nykyään reisistä tiukat mutta vyötäröltä löysät - malleissa lienee vikaa, ei minussa:)

Vierailija
17/17 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini koko taitaa olla 42, joskus jopa 44. Hän on lähes 180cm pitkä. Eipä ole lihava ei, aivan normaalipainoinen ja sopusuhtainen. Parikymppisenä käyttänyt kokoja 34-36, on ollut ihan älyttömän laiha silloin!

Itsekin olen suunnilleen kokoa 42-44, mutta mulla on vähän ylipainoa, olen vain 172cm pitkä. Kokoa 40 käyttäviä en pidä lihavina, elleivät tosiaan ole sikalyhyitä. Tosin mikäs mä olen sanomaan näin isokokoisena! :D Muutama vuosi sitten olin kyllä vielä hoikka, oikeastaan koko lapsuuden ja teini-iän. Nyt olen aika toiveikas, että vähän saattais imetyksen myötä jopa laihtua, kun raskauden aikana on tullut vain 3kg painoa lisää ja laskettuun aikaan on jäljellä viisi viikkoa. Mahasta tietty varmaan näkyy raskauden jäljet, mutta eiköhän sen uhrauksen jokainen äiti ole valmis tekemään.

Niin, ja eikös ne isojen tyttöjen koot ala vasta ton 44 jälkeen? Itse meinaan kyllä huolestun, jos sieltä pitää lähteä vaattensa ostamaan, mutta ei oo onneks ollu vaarana, ettei noi normaalit koot riittäis! Paitsi pari kertaa joissain tyköistuvissa joustamattomissa paidoissa, kun kuvittelevat, että L/XL-kokoisella pitäisi olla jotkut A/B-kupin tissit. Välillä taas menee paidoista M- tai jopa S-koko, jos mallissa on otettu huomioon, että naisella on rinnat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän