Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies ei kunnioita

Vierailija
05.09.2009 |

Ollaan keskusteltu paljon miehen kanssa siitä miksi hän ei osaa kunnioittaa. Miehellä ei ole mitään traumoja tms. naisista eikä mies inhoa minua millään tavalla mutta ei vaan silti kunnioita. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei kunnioittanut ketään tai mitään. Pyrki päinvastoin alistamaan ja lannistamaan, koska ei nähnyt mulla ihmisarvoa. Vakuutteli tietysti rakkauttaan kaikissa käänteissä, mutta mitä on rakkaus ilman kunnioitusta? Ei mitään.

Vierailija
2/5 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä, minä olen eronnut hyvin riitaisesti, mutta kuitenkin molemmin puolinen kunnioitus on säilynyt. Kunnioitamme toisiamme ihmisinä ja lastemme vanhempina.

Kunnioitus nyt on ihmissuhteen perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen puutetta on vaikea kuvailla. Sen vaan tietää ja huomaa kun kunnioitusta ei ole. ap.

Vierailija
4/5 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miten sinä kunnioitat muita ihmisiä? En oikein ymmärrä ongelmaa kun en ymmärrä millaisesta käytöksestä on oikein kysy. Kunnioittamattomuudesta tulee mieleen joku yläkouluikäinen räkänokka, joka haistattelee bussissa / opettajalle / kaupassa tms. Parisuhteessa en tiedä miten kunnioittamattomuus ilmenee.

Vierailija
5/5 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisi miettiä eroa siinä tapauksessa.

Voin kyllä kuvitella, miltä kunnioituksen puute tuntuu. Olen varmaan 5 kertaa "palannut" yhteen tai ollut melkein aloittamassa tapailua täysin hyvän mmiehen kanssa, jossa kaikki asiat on järjellä ajatellen ok. Jotenkin vaan en kunnioita enkä arvosta häntä.

Sitä on vaikea selittää, mutta ihan pienet asiat aikaansaa sen vaikutelman joka kerta, sanat joita hän käyttää on jotenkin mielestäni typeriä, sellaiset naurettavat merkityksettömät pikkujutut. suhteesta ei voisi koskaan tulla mitää, vaan ajan mittaan alkaisin halveksia häntä.

Joten jos mies ihan oikeasti ei kunnioita, niin olette vain vääriä toisillenne. sinussa ei ole mitään vikaa ja joku muu mies varmasti kunnioittaa ja arvostaa ja ihailee sinua. Kannattaa lähteä etsimään sitä toista miestä, tuossa suhteessa sinulta menee pikkuhiljaa itsekunnioitus.