Onko joku halpamargariini
joka vastasi maultaan Oivariinia? Kaikki Keijut, Florat jne ällöttää mua, olisko mitään edullista joka maistuisi edes lähellekään Oivariinilta (tai voilta...)?
Kommentit (10)
Miksi et siis osta Oivariinia??????
Margariinit on sellasta schaissee että kuka niitä syö.
Sitä kuluu meillä n paketillinen kahdessa päivässä, jos olis joku halvempi tuote niin ostaisin sitä. Ja mä nyt vaan tykkään siitä. Mitäs itse laitat leivälle?
margariineja, ne on NIIIn epäterveellisiä. Öljyjä vaan. Ja vähän voita, mutta vaan vähän
En ala mitään öljyjä leivälle läträämään, ruuanlaitossa voin öljyä käyttää.
no leivälle riittää kun laittaa juustoa, tomaattia, kurkkua tms. ei siinä mitää margariineja enää tartte
on hyvänmakusta.. Hinnasta ei tosin oo tietoa..
en osaa sanoa onko oivariinin "veroista"
Tuohan on ihan hurja määrä, ellei teillä ole vähintään kymmenhenkinen perhe.
Meillä vaihdettiin Oivariini Keijuun eikä kukaan ole huomauttanut maun vaihtumisesta. Siis se vihreä normaalisuolainen paketti.
joskus vuosia sitten, minkä takia sitä käytettiin meidän perheessä useita vuosia. Nyt käytämme 30 % Keijua, joka maistuu ihan ok:lle mun mielestä.
Jos olette noin ihastuneita Oivariinin makuun, niin miksi että pidä rinnakkain paria eri rasiaa; oivariinia silloin, jos leivän päälle ei laiteta pinoa muita päällysteitä (kinkku, juusto, kasvikset tm) ja halvempaa levitettä silloin kun noita muita rihvellyksiä tulee?
Todella paljon ap:n perheessä rasvaa kyllä kuluu... meillä se tavallisen kokoinen rasia margariinia kestää vähintään viikon, tavallisesti 2-3 viikkoa, ja mielestäni ihan sopivasti meidän 3 hengelle.
tässä oli, että jos joku olisi jo maistellut niitä... Ettei tarviis summamutikassa ostaa kaikkia tuotemerkkejä vuorotellen.