Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2,5kk:ssa pois 12kg -miten?! Kavereita mukaan?

Vierailija
05.09.2009 |

:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pk-seudulta.

Vierailija
2/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja pitäisi saada pois koska raskauden jälkeen kilot vaan jäi :) Lapsi nyt 5kk.#2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asustan

Vierailija
4/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut laita yht.tiedot ni suunnitellaan yhes ja raportoidaan syömisiä ym?

Mun lapsi jo 4v ja raskauskilot aiemmin lähti kyl mut nyt ne tullu takas ja ilman raskautta tällä kertaa ;( Ihan retuperällä olen.

Mun s-postios omalla nimellä ni en viitsi laittaa tänne

ap

Vierailija
5/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluuko hellsinkiläinen liikuntakaveria?

Vierailija
6/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti reilu pari vuotta tuo 12kg kahdessa viikossa, mutta tavalla jota en voi suositella kenellekään. Helpotti tosin kummasti elämää kun ei mitään pitkiä dieettejä tarvinnut harrastaa, sen kun vain aloin syödä terveellisesti tuon jälkeen niin eipä ole paino noussut enää

Vierailija
7/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee melkein kaksi viikkoa raskasta fyysistä työtä ilman kahvitaukoja 10-12 tuntia päivässä (lounastauko on).

Syö aamupalaksi 1 weetabix maidon kera ja juo teetä ilman sokeria.

Lounas on 2 leipää juustolla tai kinkulla, ja teetä. Voit myös vaihtaa lounaan ja aamiaisen keskenään.

Hyvällä tuurilla välipalaksi joinakin päivinä banaani.

Iltapalaksi pari keitettyä kananmunaa ja peruna, tai pari weetabixiä maidon kera sekä teetä. Nukkumaan nälkäisenä ja väsyneenä, ja aamulla taas hommiin nälkäisenä ja väsyneenä

Tämän jälkeen sairastu kunnon vatsatautiin (salmonella tai listeria tai tms.). Oksenna ja ripuloi vuorokauden verran kaikki mahdollinen ja vähän enemmänkin ulos niin ettei vesikään pysy sisällä.

Voila, olet laihtunut 12 kiloa ja vatsa on taudin jäljeltä niin kipeä ettet pysty syömään viikkokausiin kuin pienen pieniä annoksia ja vain terveellisiä ja kevyitä ruokia, kaikki muu sattuu liikaa, joten et pääse heti lihomaan takaisin ja ehdit tottua pienempiin ruokamääriin sekä terveellisempiin vaihtoehtoihin.

Vierailija
8/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vatsatautia lähti noin 10 kiloa, ja tauti vei viimeiset 2. Se paino mihin laihduin, on sen jälkeen pysynyt myös, joten tehokasta oli

Vierailija
9/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle riittää 10 kg. Onko mitään suunnitelmaa. Herkut tietty pois mutta .... Vois kai alkaa laskeen pisteitä.

Vierailija
10/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluatte mahdollisimman äkkiä kiloja pois ja kituutatte ihme nälkäkuureilla ja samalla lähtee ne väsäisetkin lihakset kävelemään. Sitten ollaan kauhean näköisiä laihoja läskejä.

Miksi ei voi ottaa ihan erilaista asennetta, syödä terveellisesti ja hyvin ja liikkua ja saada paino pois fiksusti ja lihasta tilalle + kunnon nousemaan?

Vierailija
11/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mulle nyt heti urpoja

Vierailija
12/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä minua, eli numero kymppiä, niin minä en tarkoituksella kituuttanut itseäni jollain dieetillä. En edes suunnitellut laihduttavani mutta sitten tulikin yllättäviä tilanteita eteen ja pari viikkoa meni noin niin kuin kirjoitin. Sivutuotteena laihduin nopeasti, mutta kuten jo aiemmin kirjoitin en suosittele sitä kenellekään. Mahdollista se on mutta ei järkevää

T:10

jotka haluatte mahdollisimman äkkiä kiloja pois ja kituutatte ihme nälkäkuureilla ja samalla lähtee ne väsäisetkin lihakset kävelemään. Sitten ollaan kauhean näköisiä laihoja läskejä.

Miksi ei voi ottaa ihan erilaista asennetta, syödä terveellisesti ja hyvin ja liikkua ja saada paino pois fiksusti ja lihasta tilalle + kunnon nousemaan?

Vierailija
13/13 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä minua, eli numero kymppiä, niin minä en tarkoituksella kituuttanut itseäni jollain dieetillä. En edes suunnitellut laihduttavani mutta sitten tulikin yllättäviä tilanteita eteen ja pari viikkoa meni noin niin kuin kirjoitin. Sivutuotteena laihduin nopeasti, mutta kuten jo aiemmin kirjoitin en suosittele sitä kenellekään. Mahdollista se on mutta ei järkevää

T:10