Pitäisikö jättää foorumi spämmäreiden takia?
Olen järjettömän kyllästynyt noihin jonkun tahon / ryhmän tekemiin "tummaihoinen sitä ja tummaihoinen tätä"-spämmäyksiin. Nythän näissä on yritetty vähän siistiä kieltä, niinkuin olisivat uutisia, mutta ihan sama porukka on kyseessä. Ovat vain lopettaneet sen ihan ö-luokan kielenkäytön, koska ovat saaneet täällä palautetta.
Tämä on Vauva.fi ja en jaksaisi lukea jokatoista otsikko joka on selvää kansankiihoitusta. Miten se menee ylläpidollakin aina vaan läpi. Selvittäisitte mistä nuo lähetetään, nuo on yhtä ja samaa porukkaa.
Tietääkö joku keitä ja oletteko ajatelleet lopettaa tämän palstan lukemisen? Minä en taida enää jaksaa, uutisia jos kaipaan, niin etsin niitä vähän luotettavammilta "uutistoimistoilta".
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:26"]
PIkku vinkki äitylit..
maailmaan mölyä mahtuu..sun ei tartte avata niitä linkkejä... eikä lukea...eikä kuunnella...eikä häiriintyä
jokaisella oikeus keskustella, kirjoittaa, älä provosoidu turhaan.
Vai onko sun elämäs liian tapahtumaköyhää?
[/quote]
Ei se ole mitään keskustelua, että spämmää rasistijuttujaan päivästä toiseen keksien itse puolet matkalla, haukkuu muita palstailijoita mamupatjoiksi, huoriksi sun muiksi ja päälle vielä kiihottaa kansanryhmää vastaan.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:46"]
Ette näytä olevan lainkaan huolestuneita nuorten tyttöjen kokeman seksuaalisen väkivallan lisääntymisestä? Tämä ketju on hyvin naisvihamielinen. Itse en tätä feministinä voi sulattaa.
[/quote]
Palstapersu taas koittaa esittää naista siinä surkeasti epäonnistuen. Että oikein feministi. Hohhoijaa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"]
Joo ja nyt mäkin häivyn täältä jos ylläpito bannaa mut koska kritisoin sitä,että tämä rasistiporukka saa mellastaa täällä.Kertoo se tämä nyt jotain sit ylläpidosta.Ap.
[/quote]
Toivoit toisia bannittaviksi, mutta jouduitkin itse. Se on voi voi. Ken toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haukut suurta osaa kanssakeskustelijoistasi rasisteiksi. Syyttä ja törkeästi. Toisten haukkuminen on säännöissä kielletty! Et saa haukkua toisia rasisteiksi. Opettele käyttäytymään!
[/quote]
Se on hyvä, että nämä rasisti-huutelijat saavat bannia, vihdoin. Heidänkin pitää tosiaan noudattaa sääntöjä ja on vakava herjaus syyttää toista rasistiksi. Se ei ole mikään pieni asia!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 15:46"]
Ette näytä olevan lainkaan huolestuneita nuorten tyttöjen kokeman seksuaalisen väkivallan lisääntymisestä? Tämä ketju on hyvin naisvihamielinen. Itse en tätä feministinä voi sulattaa.
[/quote]
Palstapersu taas koittaa esittää naista siinä surkeasti epäonnistuen. Että oikein feministi. Hohhoijaa.
[/quote]
Tiedätkö satavarmaksi henkilön kuuluvan Perussuomalaisiin vai levitätkö valheellista huhua, kenties tuo oli perätöntä ja asiatonta. Odotan vastaustasi: haukuitko hetken mielijohteesta vai onko faktaa mihin puolueeseen tuo henkilö kuuluu? Odotan hetken vastaustasi ennen kuin ilmoitan asiattomaksi. Tuo palstapersu- haukkuminen saa loppua siinä missä rasistiksi haukkuminenkin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:12"]Hommaforum on Suomen ylivoimaisesti aktiivisen poliittinen keskustelufoorumi.
[/quote]'Eikö se riitä teille? Eikö tätä palstaa voi säilyttää paikkana, jossa pääasia ei ole poliittinen mellastaminen? Miksi ette pysty edes pitämään juttujanne omissa ketjuissanne, vaan tulette sekoilemaan kaikkiin muihin?
Ylläpito on jo todennut, että teitä "kriitikkoja" ei ole niin monta, kuin mitä uskottelette.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"]
Joo ja nyt mäkin häivyn täältä jos ylläpito bannaa mut koska kritisoin sitä,että tämä rasistiporukka saa mellastaa täällä.Kertoo se tämä nyt jotain sit ylläpidosta.Ap.
[/quote]
Toivoit toisia bannittaviksi, mutta jouduitkin itse. Se on voi voi. Ken toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haukut suurta osaa kanssakeskustelijoistasi rasisteiksi. Syyttä ja törkeästi. Toisten haukkuminen on säännöissä kielletty! Et saa haukkua toisia rasisteiksi. Opettele käyttäytymään!
[/quote]
Se on hyvä, että nämä rasisti-huutelijat saavat bannia, vihdoin. Heidänkin pitää tosiaan noudattaa sääntöjä ja on vakava herjaus syyttää toista rasistiksi. Se ei ole mikään pieni asia!
[/quote]Ei ole rikos.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:29"]spämmää rasistijuttujaan päivästä toiseen keksien itse puolet matkalla[/quote]
Kuule, kyllä afro ihan oikeasti yritti raiskata 13-vuotiaan lapsen keskellä kirkasta päivää. Se on tämänpäiväinen palstan aikalailla ainut maahanmuuttokriittinen uutinen. Sen runsas käsittely on saanut sinut ja muut naisiin kohdistuvan väkivallan vähättelijät ilmeisen vimmoihinne. Mutta kuule, kyllä se uutinen oli ihan totta, ei "itse keksitty", kuten yrität väittää. Se uutinen perustuu poliisin tiedotteeseen ja on uutisoitu useimmissa suurissa medioissa. Tänne niitä uutisia on lainattu, kuten tänne niitä saa lainata. Raiskausuutisten lainaamista ei ole palstan säännöissä kielletty.
Sinä haluat nyt tukahduttaa tietoisuutta yhä nuorempiin naisiin kohdistuvan raa'an väkivallan huolestuttavasta lisääntymisestä. Se on naisvihaa, mitään muuta se ei ole! Feministinä koen sellaisen erittäin moraalittomaksi!
29 olet todella väärässä. Enemmistö suomalaisista eivät todellakaan ole maahanmuuttokriittisiä, se on homman luomaa harhaa. Viime vaaleissa oli yksi maahanmuuttokriittinen puolue, Muutos 2011, he eivät saaneet yhtään kansanedustajaa. Suomi on meidän suvakkien ja mokuttajien maa, nyt, aina ja ikuisesti.
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1423203492384?ref=hs-art-artikkeli
Tässä on noiden Suomen ääriliikehtijöiden propagandasta juttu.
Ovat muuten ihan aikuisia äijiä :-*
Kerrotaanko se juuri tuossa ^^ jutussa just, en muista, mutta lähettävät foorumeille spämminsä salattuna, eli modet eivät sitten näe suoraan mistä osoitteesta roskapostit on lähtöisin. :-\
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"] Joo ja nyt mäkin häivyn täältä jos ylläpito bannaa mut koska kritisoin sitä,että tämä rasistiporukka saa mellastaa täällä.Kertoo se tämä nyt jotain sit ylläpidosta.Ap. [/quote] Toivoit toisia bannittaviksi, mutta jouduitkin itse. Se on voi voi. Ken toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haukut suurta osaa kanssakeskustelijoistasi rasisteiksi. Syyttä ja törkeästi. Toisten haukkuminen on säännöissä kielletty! Et saa haukkua toisia rasisteiksi. Opettele käyttäytymään! [/quote] Se on hyvä, että nämä rasisti-huutelijat saavat bannia, vihdoin. Heidänkin pitää tosiaan noudattaa sääntöjä ja on vakava herjaus syyttää toista rasistiksi. Se ei ole mikään pieni asia! [/quote]Ei ole rikos.
[/quote]
Kyllä voi olla, kunnianloukkaus.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/oikeus-rasistiksi-haukkuminen-oli-kunnianloukkaus/3512916
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:37"]
Tuo palstapersu- haukkuminen saa loppua siinä missä rasistiksi haukkuminenkin.
[/quote]
T: itse kutsun muita vihervassareiksi heti kun he eivät ole samaa mieltä kanssani
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"] Joo ja nyt mäkin häivyn täältä jos ylläpito bannaa mut koska kritisoin sitä,että tämä rasistiporukka saa mellastaa täällä.Kertoo se tämä nyt jotain sit ylläpidosta.Ap. [/quote] Toivoit toisia bannittaviksi, mutta jouduitkin itse. Se on voi voi. Ken toiselle kuoppaa kaivaa, itse siihen lankeaa. Haukut suurta osaa kanssakeskustelijoistasi rasisteiksi. Syyttä ja törkeästi. Toisten haukkuminen on säännöissä kielletty! Et saa haukkua toisia rasisteiksi. Opettele käyttäytymään! [/quote] Se on hyvä, että nämä rasisti-huutelijat saavat bannia, vihdoin. Heidänkin pitää tosiaan noudattaa sääntöjä ja on vakava herjaus syyttää toista rasistiksi. Se ei ole mikään pieni asia! [/quote]Ei ole rikos.
[/quote]
Kyllä voi olla, kunnianloukkaus.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/oikeus-rasistiksi-haukkuminen-oli-kunnianloukkaus/3512916
[/quote]
Se on todellakin kunnian loukkaus. Miettikää kahdesti ennen kuin herjaatte ketään rasistiksi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:38"]
Sinä haluat nyt tukahduttaa tietoisuutta yhä nuorempiin naisiin kohdistuvan raa'an väkivallan huolestuttavasta lisääntymisestä. Se on naisvihaa, mitään muuta se ei ole! Feministinä koen sellaisen erittäin moraalittomaksi!
[/quote]
Palstapersu: älä nyt jatka tota noloa esittämistäsi, että olisit muka nainen ja vielä feministi. Sinut on tunnistettu jo palstapersuksi ja mieheksi. Omasta (ja äitisi) mielestä olet varmasti kovinkin noheva ja uskottava, muiden et.
[/quote]Eli ongelma on palstapersun nolo "esittäminen" eikä esim. suomessa lisääntynyt seksuaalirikollisuus, joka korreloi tietyistä kulttuurista saapuneiden nuorten miesten määrän kanssa?
Meidän feministien on nyt selkosanaisesti tuomittava tämä lisääntynyt naisiin kohdistuva raaka väkivalta! Meidän on aloitettava kampanja tällaisten väkivaltatekojen riskitekijöiden vähentämiseksi! Ehdotuksia, feministisisaret ja -veljet, miten tällaisen lisääntyneen naisiin kohdistuvan raa'an väkivallan riskitekijöitä voisi vähentää?
Miksi koko ajan haukuttele Perussuomalaisia ja ihmisiä jotka eivät edes kuulu heihin? Maahanmuuttokriittisiä on muissakin puolueissa. T. Maahanmuuttokriittinen Kokoomuslainen, ei-rasisti
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:04"]Meidän feministien on nyt selkosanaisesti tuomittava tämä lisääntynyt naisiin kohdistuva raaka väkivalta! Meidän on aloitettava kampanja tällaisten väkivaltatekojen riskitekijöiden vähentämiseksi! Ehdotuksia, feministisisaret ja -veljet, miten tällaisen lisääntyneen naisiin kohdistuvan raa'an väkivallan riskitekijöitä voisi vähentää?
[/quote]
Hei! Kiitos kutsusta :)
Veljet, liittykää Vihreään miesliikkeeseen :)
Teemme yhdessä tasa-arvoisen yhteiskunnan.
Ei jessus sentään Tälläistä ollut jo 10 vuotta sitten. Todellakin pitää sillä tämä on tämän takia mennyt aivan kauheaksi
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"]
[/quote]