Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko Audi-Kiesi jupakassa oli kyse ainoastaan naisten huumorintajuttomuudesta!

Vierailija
05.09.2009 |

Ja tämä oli sitten viimeinen Kiesi-avaus. Piste.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja miehistä. Tietenkin toimittajan edesauttamana. Tällä kertaa kyse on kuitenkin hassusta huumorista, eikä suinkaan Kiesiin verrattavasta asiasta. Tässä onkin hyvä paikka jokaisen naisen miettiä, millaista tasa-arvoa maassamme onkaan. Tai epätasa-arvoa. Miesten on pakko ottaa huumorilla vastaava, mutta naiset alkavat kaakattaa kovaan ääneen, jos joku yksittäinen ihminen kehtaa sanoa jotain vastaavaa hieman kieli poskessa naisista. Miesten seksuaalisuutta saa pilkata, naisten ei milloinkaan. Jne.

Anturit ovat herkemmällä neekerivitsien kohdalla kuin punaniskavitsien kohdalla. Homoista ei voi julkisesti hetero laukoa mitään mutta homo voi heteroista. jne Samoin koska miehet on vallassa heitä voi arvostella enemmän mutta naisten haukkuminen kuulostaa "lyödyn lyömiseltä". Näin se kai jotenkin menee.

valkoista punaniskaista keski-ikäistä heteromiestä saa haukkua enemmän kuin homoja, naisia ja värillisiä. Ei tasa-arvo tarkoita sitä, että kaikkia on samanlaisia.

Vierailija
22/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kyse ole nyt naisten herkkänahkaisuudesta tai muusta.

Vaan siitä, että Kiesi mokasi ja omistaja ei pitänyt hänen mokastaan.

Kiesi antoi mielikuvan audikuskista ja omistaja ei pitänyt siitä.

On aivan sama, vaikka kaikki olisi sen kokeneet huumorina, mutta Kiesin työnantaja ei halunnut audille huumorileimaa.

Ei herranen aika naiset Kiesiä irtisanoneet, kyllä ne oli miesjohtajat, jotka kehoittivat Kiesiä irtisanomaan itsensä.

Vai kiellättekö, ettei kaiken tämän jälkeen audin nähdessänne tule tämä Kiesin juttu mieleen. Se mielikuva on luotu ja audin omistajat eivät olisi halunneet sitä. Joten tuli Kiesille kehoitus irtisanoa itsensä.

Ainakin itse eilen pari audia ja heidän kuskia nähdessään (kumpikin plösöjä äijiä) alkoi naurattaa suunnattomasti ja mielessä kävi, ettei noilla raameilla kaunista hempukkaa kyllä saa paitojaan silittämään, vaikka kuinka olis audi alla.

Juuri tätä mielikuvaa ei audin omistajat olisi halunneet, mutta Kiesi mokasi ja näin kävi.

Ei ole kyse loukkaantumisesta vaan audikuskeista jäi naurettavien tyyppien mielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että väittää, että puolet ihmiskunnasta ei sovi johtotehtäviin kun ne on niin tunteellisia? Tai että sama osa ihmiskunnasta on edukseen vain silitysrauta kädessä ja 7 cm:n korkkarit jalassa? Tai että rinnastaa ihmisen tavaraan (autoon)? Mä näen tässä vain pohjatonta tyhmyyttä.

Kiesi ja Anne Moilanen on mun mielestä suunnilleen yhtä hauskoja, eli ei hauskoja ollenkaan. Onneksi Moilanen EI ole Ylen toimittaja, vaikka radio-ohjelmaa tekikin. Hän on Naisasialiitto Unionin lehden päätoimittaja.

Vierailija
24/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesi loi mielikuvan, että audikuskit ovat tyhmiä. Siksi hänen kehoitettiin eroamaan.

Vierailija
25/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettu sana on siitä vaarallista, että et näe henkilön ilmeitä ja äänensävyjä, etkä voi olla varma onko tosissaan vai kertooko huumorilla.

Tosin Kiesin tapauksessa uskon, että on just tota mieltä ihan aidosti. Oon kerran tämän miehen kanssa ollut tekemisissä ja hän todellakin käyttäytyi kuin maailman omistaja. Ja vaimo/avovaimo/tyttöystävä oli varmasti just se Kiesin ikä/2 + 7v.

Vierailija
26/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva isukki:

"Älkää nyt kovin kouluttako itseänne. Pitäkää itsenne vain söpöinä ja puuhastelkaa jotain kivaa sen aikaa, että löydätte miehen itsellenne. Alapäällä hoidatte tulevaisuutenne paremmin kuin hommaamalla kunnon ammatin"

Vierailija
27/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa vähmmän koulutetut pikkufemmarit. :) Ihanaa, kun mammat hiiltyy huumorista...

Vierailija
28/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa vähmmän koulutetut pikkufemmarit. :) Ihanaa, kun mammat hiiltyy huumorista...

Vierailija
29/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvalla syötöllä, miten "miehet ovat lapsia", ja "olen kotini projektipäällikö" jne?

Minä olen ainoastaan surullinen, sillä nuo ovat täysin sama asia kuin Audikiesin jutut, ja vahvistavat sitä, että sukupuolet kaivautuvat omiin poteroihinsa.

että väittää, että puolet ihmiskunnasta ei sovi johtotehtäviin kun ne on niin tunteellisia? Tai että sama osa ihmiskunnasta on edukseen vain silitysrauta kädessä ja 7 cm:n korkkarit jalassa? Tai että rinnastaa ihmisen tavaraan (autoon)? Mä näen tässä vain pohjatonta tyhmyyttä.

Kiesi ja Anne Moilanen on mun mielestä suunnilleen yhtä hauskoja, eli ei hauskoja ollenkaan. Onneksi Moilanen EI ole Ylen toimittaja, vaikka radio-ohjelmaa tekikin. Hän on Naisasialiitto Unionin lehden päätoimittaja.

Vierailija
30/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla moilasella on suurempi väylä ladata mitä kakkaa vaan. Tasa-arvoa, joo.

Vierailija
31/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada potkut koska on lesbo. Niin kyllä miesjohtaja voi saada potkut koska on tomppeli.

Vierailija
33/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada potkut koska on lesbo. Niin kyllä miesjohtaja voi saada potkut koska on tomppeli.

Vai onko tämä joku kilpailu?

Vierailija
34/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesi naama peruslukemilla väittää naisten olevia sopimattomia johtajaksi koska ajattelevat tunteella, eivät järjellä päinvastoin kuin miehet.

Ja samassa Kiesi antaa haastattelun joka ei todellakaan ole järjellä ajateltuna fiksu veto edustamansa yrityksen kannalta....

Mihin hittoon se järjellä ajatteleminen tältä mieheltä jäi :-DD

Vierailija
35/35 |
05.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesi naama peruslukemilla väittää naisten olevia sopimattomia johtajaksi koska ajattelevat tunteella, eivät järjellä päinvastoin kuin miehet.

Ja samassa Kiesi antaa haastattelun joka ei todellakaan ole järjellä ajateltuna fiksu veto edustamansa yrityksen kannalta....

Mihin hittoon se järjellä ajatteleminen tältä mieheltä jäi :-DD