Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ottaisitko mieluiten saksalaisen, kiinalaisen vai amerikkalaisen miehen?
Kommentit (5)
ja näyttäis olevan paljon tasa-arvoisempi puoliso ja isä kuin moni suomalainen, mutta riippu varmaan enempi luonteesta kuin kotimaasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kieliongelmia, ahkera, yritteliäs, osaa jutella ja easy-going.
oon aikoinani hengaillut muutaman ulkomaan elävän kanssa ja kyllä jenkki oli "helpoin"
nelosella varsinainen stereotypia amerikkalaisesta
Alue: Aihe vapaa
lähimpänä Suomea. Kuvittelisin, että kummassa maassa sitten asuttaisiinkin niin vierailut toisen kotimaahan ovat hiukkasen paljon helpompia/halvempia Saksan ja Suomen välillä kuin toiselle puolen maapalloa.