Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa jo,mainoskikka. Varmasti jäi AUDI kaikkien mieleen

Vierailija
03.09.2009 |

ja näitä ääripäitä on,kyllä sen kaikki tietää,niistä ei vaan saa puhua. Toiset naiset jahtaavat varakkaita,hyvässä asemassa olevia miehiä ja toiset miehet sitten naisia omiin tarkoituksiinsa,niin se vaan on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei todellakaan hyvässä mielessä.

Vierailija
2/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei todellakaan hyvässä mielessä.

En usko että mikään firma haluaa nimeään yhdistettäväksi tällaiseen paskaan, jäi mieleen tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohu laantuu ja unohtuu nopeasti. Ei ole väliä sillä, mitä puhutaan - kunhan puhutaan.

Vierailija
4/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksissa hyvästä.. :D ei ihmiset ajattele että jonkun lausunta huonontaa auton ominaisuuksia, kyllä edelleen ne samat Audin "kannattajat" kannattaa sitä ja saatiin jopa lisää kun ihmisille jää mieleen tuo nimi..

Vierailija
5/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinointi rakentaa imagoa. Jotenkaan en jaksa uskoa, että Audi haluaisi tällaisen imagon...

Vierailija
6/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohu laantuu ja unohtuu nopeasti. Ei ole väliä sillä, mitä puhutaan - kunhan puhutaan.

mutta en usko että tällainen lokatyypin kampanja toimii tämän hintaluokan hankinnoissa. Siis niin että kaikki jotka miettii Nissanin ostamista nyt yhtäkkiä muistaa että ai niin, Audi! Kalliimman hintaluokan autoja on muutama merkki, tuskin niiden ostoa harkitsevat tarvii muistutusta Audin olemassaolosta, varsinkaan minkään tällasen eltaantuneen ukon lausuntojen muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko että tällainen lokatyypin kampanja toimii tämän hintaluokan hankinnoissa. Siis niin että kaikki jotka miettii Nissanin ostamista nyt yhtäkkiä muistaa että ai niin, Audi! Kalliimman hintaluokan autoja on muutama merkki, tuskin niiden ostoa harkitsevat tarvii muistutusta Audin olemassaolosta, varsinkaan minkään tällasen eltaantuneen ukon lausuntojen muodossa.

Vierailija
8/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissanin ostajakunta ei ole potentiaalista uuden audin ostajakuntaa. :D

Jos olisi paljon suht. tasaväkisiä ja edullisia tuotteita, jotka olisivat toisiaan muistuttavia ominaisuuksiltaan, niin silloin tollanen "julkisuutta hinnalla millä hyvänsä" -kampanja voisi toimia.

Mutta jos on kyse kalliista tuotteesta ja muutamasta hyvin tunnetusta toimijasta, ei ole mitään järkeä sekoilla tällaisilla kampanjoilla. Minusta on absurdia kuvitella, että Audin sisällä olisi jotenkin päätetty että hei, tehdääs tällainen kampanja. Varsinkin kun siitä seuraa ikäviä asioita esim. Kiesin perheelle. Kukaan järkevä ihminen ei lähtisi tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että Lada on pomminvarma ajopeli, jolla voi ajaa vaikka metrisessä hangessa.



Mutta kuka sellaisen tahtoisi??? Siitä tulee mieleemn 80-luvun venäläiset karvalakkijöötit.



Ja jos Audista tulee nyt mieleen sovinismi, niin...?

Vierailija
10/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tietävät, että tällaistakin mainontaa harrastetaan.



Mutta todennäköisyys sille, että Audi ottaisi moisen riskin, on todella paljon pienempi kuin se, että Kiesi nyt vain sattuu olemaan idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mersut, bmw:t, paremman pään volvot, jotkut jenkit ja paremman pään japsit. Perustojotan ja nissanin ystävät eivät kuulu siihen.

Nissanin ostajakunta ei ole potentiaalista uuden audin ostajakuntaa. :D

Jos olisi paljon suht. tasaväkisiä ja edullisia tuotteita, jotka olisivat toisiaan muistuttavia ominaisuuksiltaan, niin silloin tollanen "julkisuutta hinnalla millä hyvänsä" -kampanja voisi toimia.

Mutta jos on kyse kalliista tuotteesta ja muutamasta hyvin tunnetusta toimijasta, ei ole mitään järkeä sekoilla tällaisilla kampanjoilla. Minusta on absurdia kuvitella, että Audin sisällä olisi jotenkin päätetty että hei, tehdääs tällainen kampanja. Varsinkin kun siitä seuraa ikäviä asioita esim. Kiesin perheelle. Kukaan järkevä ihminen ei lähtisi tuollaiseen.

Vierailija
12/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti ei ole se ostaako Nissanin ystävät Audin vai ei, vaan se että kalliin auton potentiaalinen ostaja tuskin tarvii muistutusta Audin olemassaolosta autovaihtoehtona. Ja siksi ei hyödytä pilata merkin mainetta tällaisella "mainonnalla".



Sen sijaan jollakin edullisemmalla, pikkusen vähemmän tunnetulla ja edullisella tuotteella voisi tuoda tuotettaa ostavan yleisön tietoisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kärsii laatuimago. Jos sama tehdas tekee audia ja karvahattuaudia, audinostajat kaikkoavat.

Toyotan kanssa taas on paha kilpailla, he ovat kehittäneet kopioinnin ja kansanautotuotannon huippuunsa.





Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi