Uskokaa jo,mainoskikka. Varmasti jäi AUDI kaikkien mieleen
ja näitä ääripäitä on,kyllä sen kaikki tietää,niistä ei vaan saa puhua. Toiset naiset jahtaavat varakkaita,hyvässä asemassa olevia miehiä ja toiset miehet sitten naisia omiin tarkoituksiinsa,niin se vaan on.
Kommentit (13)
mutta ei todellakaan hyvässä mielessä.
En usko että mikään firma haluaa nimeään yhdistettäväksi tällaiseen paskaan, jäi mieleen tai ei.
mutta kohu laantuu ja unohtuu nopeasti. Ei ole väliä sillä, mitä puhutaan - kunhan puhutaan.
tapauksissa hyvästä.. :D ei ihmiset ajattele että jonkun lausunta huonontaa auton ominaisuuksia, kyllä edelleen ne samat Audin "kannattajat" kannattaa sitä ja saatiin jopa lisää kun ihmisille jää mieleen tuo nimi..
markkinointi rakentaa imagoa. Jotenkaan en jaksa uskoa, että Audi haluaisi tällaisen imagon...
mutta kohu laantuu ja unohtuu nopeasti. Ei ole väliä sillä, mitä puhutaan - kunhan puhutaan.
mutta en usko että tällainen lokatyypin kampanja toimii tämän hintaluokan hankinnoissa. Siis niin että kaikki jotka miettii Nissanin ostamista nyt yhtäkkiä muistaa että ai niin, Audi! Kalliimman hintaluokan autoja on muutama merkki, tuskin niiden ostoa harkitsevat tarvii muistutusta Audin olemassaolosta, varsinkaan minkään tällasen eltaantuneen ukon lausuntojen muodossa.
mutta en usko että tällainen lokatyypin kampanja toimii tämän hintaluokan hankinnoissa. Siis niin että kaikki jotka miettii Nissanin ostamista nyt yhtäkkiä muistaa että ai niin, Audi! Kalliimman hintaluokan autoja on muutama merkki, tuskin niiden ostoa harkitsevat tarvii muistutusta Audin olemassaolosta, varsinkaan minkään tällasen eltaantuneen ukon lausuntojen muodossa.
Nissanin ostajakunta ei ole potentiaalista uuden audin ostajakuntaa. :D
Jos olisi paljon suht. tasaväkisiä ja edullisia tuotteita, jotka olisivat toisiaan muistuttavia ominaisuuksiltaan, niin silloin tollanen "julkisuutta hinnalla millä hyvänsä" -kampanja voisi toimia.
Mutta jos on kyse kalliista tuotteesta ja muutamasta hyvin tunnetusta toimijasta, ei ole mitään järkeä sekoilla tällaisilla kampanjoilla. Minusta on absurdia kuvitella, että Audin sisällä olisi jotenkin päätetty että hei, tehdääs tällainen kampanja. Varsinkin kun siitä seuraa ikäviä asioita esim. Kiesin perheelle. Kukaan järkevä ihminen ei lähtisi tuollaiseen.
Kaikki tietää että Lada on pomminvarma ajopeli, jolla voi ajaa vaikka metrisessä hangessa.
Mutta kuka sellaisen tahtoisi??? Siitä tulee mieleemn 80-luvun venäläiset karvalakkijöötit.
Ja jos Audista tulee nyt mieleen sovinismi, niin...?
Kyllähän kaikki tietävät, että tällaistakin mainontaa harrastetaan.
Mutta todennäköisyys sille, että Audi ottaisi moisen riskin, on todella paljon pienempi kuin se, että Kiesi nyt vain sattuu olemaan idiootti.
mersut, bmw:t, paremman pään volvot, jotkut jenkit ja paremman pään japsit. Perustojotan ja nissanin ystävät eivät kuulu siihen.
Nissanin ostajakunta ei ole potentiaalista uuden audin ostajakuntaa. :D
Jos olisi paljon suht. tasaväkisiä ja edullisia tuotteita, jotka olisivat toisiaan muistuttavia ominaisuuksiltaan, niin silloin tollanen "julkisuutta hinnalla millä hyvänsä" -kampanja voisi toimia.
Mutta jos on kyse kalliista tuotteesta ja muutamasta hyvin tunnetusta toimijasta, ei ole mitään järkeä sekoilla tällaisilla kampanjoilla. Minusta on absurdia kuvitella, että Audin sisällä olisi jotenkin päätetty että hei, tehdääs tällainen kampanja. Varsinkin kun siitä seuraa ikäviä asioita esim. Kiesin perheelle. Kukaan järkevä ihminen ei lähtisi tuollaiseen.
Pointti ei ole se ostaako Nissanin ystävät Audin vai ei, vaan se että kalliin auton potentiaalinen ostaja tuskin tarvii muistutusta Audin olemassaolosta autovaihtoehtona. Ja siksi ei hyödytä pilata merkin mainetta tällaisella "mainonnalla".
Sen sijaan jollakin edullisemmalla, pikkusen vähemmän tunnetulla ja edullisella tuotteella voisi tuoda tuotettaa ostavan yleisön tietoisuuteen.
Siinä kärsii laatuimago. Jos sama tehdas tekee audia ja karvahattuaudia, audinostajat kaikkoavat.
Toyotan kanssa taas on paha kilpailla, he ovat kehittäneet kopioinnin ja kansanautotuotannon huippuunsa.
mutta ei todellakaan hyvässä mielessä.