Olen niin onnellinen kun tyttäreni on niin pitkä ja kaunis :)
Itse olen aina ollut ihan nätti, mutta lyhyt kuin mikä :/ On ihanaa nähdä kun tytär voi olla ylpeä itsestään :)
Kommentit (28)
Rumien lasten äidit takovat lapsilleen päähän, että kauneus on pahe, mikä pitää peittää. Että on tärkeämpää pukeutua säkkiin ja legginseihin kuin olla kaunis. Kaunis ihminen on paha. Ole vain tyytyväinen, että olet ruma, koska rumat on älykkäitä ja kauniit tyhmiä (vaikka sen ruman lapsen keskiarvo olisi 6.5)
tyttäreni on fiksu ja hauska. =) Paljon tärkeämpää.
Loppujen lopuksi pituudella ei ole mitään merkitystä. Naisille enemmänkin tuntuu olevan, kun usein peräänkuuluttavat pitkiä miehiä.
Kyllä pitkä nainen on jotenkin uhka monen miehen itsetunnolle ja imagolle. Ei kaikille tietenkäään, itsekin seurustelian aikanaan itseäni monta senttiä lyhyemmän miehen kanssa ja häntä se ei vaivannut ollenkaan. Nykyinenkin mies on samanmittainen (olen 177 cm). Ja itse tykkään olla pitkä ja komea, vaikka joskus toivoisinkin olevani pieni ja söpö;).
Mutta minulle pieni mies ei vaan toimi, jos on muutenkin pieni kuin pituuden takia. Siis miehllä pitää olla massaa ja raameja. Jotenkin erotiikan kannalta on välttämätöntä tuntea itsenä siksi sirommaksi ja pienemmäksi osapuoleksi. Pituus ei itse asiassa auta mitään, jos on hoikka kukkakeppi. Ja nämä ovat täysin omis mieltymyksiäni seksin kannalta, ystävyyttä tms. ei haittaa, vaikka toinen olisi 300-kiloinen tai kärpässarjalanen.
pitkä ja kaunis ja vielä fiksukin.
Olen myös onnellinen, että toinen tyttäreni on muhkea peppuinen ja metrinmittainen ja älyttömän hassu.
Olen myös onnellinen, että poikani on todella laiha ja huono syömään ja ovela.
Rumien lasten äidit takovat lapsilleen päähän, että kauneus on pahe, mikä pitää peittää. Että on tärkeämpää pukeutua säkkiin ja legginseihin kuin olla kaunis. Kaunis ihminen on paha. Ole vain tyytyväinen, että olet ruma, koska rumat on älykkäitä ja kauniit tyhmiä (vaikka sen ruman lapsen keskiarvo olisi 6.5)
tyttäreni on fiksu ja hauska. =) Paljon tärkeämpää.
Tyttäreni on hyvin suloinen. Koulun ryhmäkuvastakin moni sanoi, että lapseni suorastaan "pomppaa" kuvasta. Hänellä on suuret hätkähdyttävän siniset silmät, pitkät ripset, suloiset kasxvonpiirteet, sopusuhtainen... silti olen ylpeämpi siitä, että hän on fiksu ja hauska.
Että niin. 23
eli sanokaa rehellisesti, että olisiko teistä mukava kurottautua alaspäin suutelemaan miestä. Mielelläni kyllä nousen varpailleni suudellessani, mutta kohti miestä, en oikein.
Mitä pituus haittaa, tai sen puute. On mukava olla kaunis, on varmasti mukava olla lyhyt tai pitkä, molemmissa hyvät puolensa.
Itse koen ja olen kuullut olevan suht' kaunis ja keskimittainen, 168 senttinen. Ei ole siitä kyse, mutta pituus ei ole arvomitta, vaikka joillekin se voi tuoda arvokkuutta. Pituus on vain pituutta, eikö vain.
Ja kyllä minä olen ylpeä lapsistani ja sanon sen. Ei nyky-suomessa tarvitse laittaa päätä alaspäin, saa jopa röyhistellä rintaa.
Mutta edelleenkin, pituus on vähän huono mittari millekään. Jos jotkut näkivät eilen 4D-dokumentin lyhyistä ihmisistä, niin näitte kuinka onnellisen oloisia suuri osa niistä oli "puutteineen" ja puitteineen.
seurustellut lyhyemmän miehen kanssa. Se ei vain ollut jotenkaan...miehekäs sen takia. Haluan tuntea itseni pienemmäksi.
Ja joo, lapsista pitää olla ylpeä. Eikä 164 cm ole lyhyt, vaikka itse olenkin 179 cm, voisin olla alle 170 senttinenkin. Eikä mikään muuttuisi.
se on vaan niin omistuista että laittaa tänne mitä vaan niin siitä tehdään tällainen vastenasettelu. lyhyt-pitkä, kaunis-viisas, lihava-laiha, pienet tissit-isot tissit, koti-äiti-uraäiti..jotenkin vaan niin kuvaavaa. SUVAITSEVAISUUTTA? naiset suvaitsevuutta kannattaa kasvattaa myös omille lapsilleen =)
kun joutuu siis kurottelemaan. En nyt ymmärrä logiikkaa? Ihanne on tasapituinen pariskunta?
[i Ei ole mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa. Tämä on naisten luoma illuusio. Kyse on käytännönkin jutuista, on mukavampi suudella ns alaspäin kuin kurottautua suutelemaan naista.
[/quote]