Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen kun tyttäreni on niin pitkä ja kaunis :)

Vierailija
02.09.2009 |

Itse olen aina ollut ihan nätti, mutta lyhyt kuin mikä :/ On ihanaa nähdä kun tytär voi olla ylpeä itsestään :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuitenkin ymmärrät kertoa lapsellesi, että ylpeyteen voi olla hieman parempiakin perusteita.

t. pitkä ja kaunis, mutta ihan muista asioista ylpeä nainen

Vierailija
2/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Lyhyt ja kaunis nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin huomannut, että parilla ystävälläni on samainen "ongelma" kuin AP:llä. Ovat itse lyhyitä ja riemuitsevat kovasti "pitkistä" tytöistänsä...puhuvat jo mallin ammateista ja vaikka mistä. Tytöt ovat vasta 3 ja 4 vuotiaita.

Eihän tuossa iässä vielä tiedä tuleeko lapsesta pitkä vai lyhyt. Minä olen ollut tosi pikkuinen tyttö aina...ihan käyrien alapuolella ja minusta tuli yli 170 senttinen nainen. Ihan pitkä.

Mutta joo...pituus ei tee kenestäkään onnistujaa tai kaunista. Eikä mallia.

Vierailija
4/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suurempia onnenaiheita olis lasten onnellisuus ja terveys.

Vierailija
5/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana lyhytkasvuisuus, nyt 180 cm pitkä....

Vierailija
6/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttäressäni paljon muitakin asioita mistä voi olla ylpeä ja onnellinen.

Oli van pakko avautua kun itse olen joutunut kärsimään lyhyydestäni (164cm) vaikka toki lyhyet naisetkin ovat kauniita :) Itse vaan ihannoin pitkiä naisia.

ap

Vierailija
7/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitkä ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa tyttärieni tuleva pituus. Kauniita ovat ja fiksuja, pituus ei merkitse minulle tai heillekään yhtään mitään.

Ehkä lyhyet äidit olisivat itse halunneet olla pitkiä ja elävät tyttären kautta omaa menetystää uudestaan?

Vierailija
8/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyttäressäni paljon muitakin asioita mistä voi olla ylpeä ja onnellinen.

Oli van pakko avautua kun itse olen joutunut kärsimään lyhyydestäni (164cm) vaikka toki lyhyet naisetkin ovat kauniita :) Itse vaan ihannoin pitkiä naisia.

ap

Vierailija
9/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan pitänyt itseäni lyhyenä. Eikös tuo ole ihan keskimääräinen pituus? En itse missään tapauksessa haluaisi olla ainakaan yli 170.

Vierailija
10/28 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen naisen keskipituus on 165cm eli 1cm vähemmän kuin ap:lla. Olisiko syytä kenties tarkastella omaa itsetuntoa jos pituus noissa mitoissa on ongelma ja siitä kärsii - syy lienee muualla.

Vierailija
11/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitkä ja minua ei voisi vähempää kiinnostaa tyttärieni tuleva pituus. Kauniita ovat ja fiksuja, pituus ei merkitse minulle tai heillekään yhtään mitään. Ehkä lyhyet äidit olisivat itse halunneet olla pitkiä ja elävät tyttären kautta omaa menetystää uudestaan?

et voi menettää sellaista mitä ei oleollutkaan... paitsi vanhana kun kutistutaa.

Vierailija
12/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan 169, mutta oisin mielelläni 5-10senttiä lyhyempi, että voisin joskus pitää jotain korkokenkiä..

Vierailija
13/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin olla tuon 5senttiä pidempi. Tosi pitkät naiset on niin kauniita. nuorempana tosin halusin olla lyhyempi kun kaikki kaverit olivat päätä lyhyempiä mutta nykyään ei tuo muiden pituus enää vaikuta omaan itsetuntoon millään tavalla.

Olen vaan 169, mutta oisin mielelläni 5-10senttiä lyhyempi, että voisin joskus pitää jotain korkokenkiä..

Vierailija
14/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vissiin olenkin vaan ihan nysä enkä edes lyhyt.

Vierailija
15/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! Ettekö voi vaan onnitella äitiä joka on onnellinen tytöstään! kauheeta piikittelyä ja arvostelua vaikka´joku haluaa vaan jakaa onnentunteensa. hyi miten kateellista porukkaa.

Vierailija
16/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat auttamatta kolhoja, kuvissa "näyttäviä", mutta suurin osa miehistä pitää lyhyistä ja oikealla tavalla muodokkaista naisista.

Tämä on fakta.

Vierailija
17/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman vanhanaikaista ajattelua. moni mies tykkää todella lyhyistä että saavat itse tuntea olevansa enemmän miehiä= huono itsetunto juttu

ja jotkut hyvin lyhyet miehet ihannoivat todella pitkiä naisia.

Minä olisin onnellinen jos lapsestani tulee pitkä ja itsevarma nainen, riippumatta mitä kukaan miehenpuolikas siitä ajattelisi tai kateelliset naisetkaan sen puoleen..

Vierailija
18/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin, että tyttö on kaunis ja pitkä?

Ollaanhan sitä ylpeitä siitä, että lapsi osaa paskantaa pottaan 2 vuotiaana ja kääntyä 3 kuisena.

Tätä suomalaista kansallismentaliteettia. Älä kehu lastasi, ettei siitä tule ylpeä.

Itse ainakin olen sanonut tytölleni, että olet kaunis. Olen sanonut myös pojilleni, että teistä kasvaa komeita nuoria miehiä.

Mutta kateellisuuden välttämiseksi ja itsetunnon nurjestamiseksi pitäisi kai vähätellä, että et sinä minkään näköinen ole, älä luule itsestäs liikoja.

Vierailija
19/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman vanhanaikaista ajattelua. moni mies tykkää todella lyhyistä että saavat itse tuntea olevansa enemmän miehiä= huono itsetunto juttu

ja jotkut hyvin lyhyet miehet ihannoivat todella pitkiä naisia.

Minä olisin onnellinen jos lapsestani tulee pitkä ja itsevarma nainen, riippumatta mitä kukaan miehenpuolikas siitä ajattelisi tai kateelliset naisetkaan sen puoleen..

Ei ole mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa. Tämä on naisten luoma illuusio. Kyse on käytännönkin jutuista, on mukavampi suudella ns alaspäin kuin kurottautua suutelemaan naista. Vaikken itse olen ikinä joutunutkaan(187cm mies).

Loppujen lopuksi pituudella ei ole mitään merkitystä. Naisille enemmänkin tuntuu olevan, kun usein peräänkuuluttavat pitkiä miehiä.

Vierailija
20/28 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni on fiksu ja hauska. =) Paljon tärkeämpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä