Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinotaas mahdottomia tehtäviä raskaana!

Vierailija
02.09.2009 |

(Omien) varpaiden kynsien leikkaaminen...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuntunut hyvältä!

Vierailija
2/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedäthän että täällä on paljon naisia jotka mm. ajelevat jonkin Eiffel-torni kuvion tai vaihtoehtoisesti kaikki pois alapäästään vaikka ovatkin 9 kuulla raskaana. Että varpaan kynsien leikkaus ei siis todellakaan ole mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välistä vetämällä vatsaa sisään. Rv 38 eli ei ole onnistunut pitkään aikaan :)

Vierailija
4/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajella karvaturri.

Vaikka jokkut näitä valittaa!

Vierailija
5/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuvittelin olevani vielä tosi sporttinen ja vetreä. Makasin varmaan 10 minuuttia tuskissani lattialla sen jälkeen.

Vierailija
6/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnärille lähtöä (rv 41+3)

7/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pötsi pahasti kiinni ja muutenkin tulee selällään huono olo.

Vierailija
8/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistunut multakin aina loppuun saakka (rv41+5&40+5). Meitä ihmisiä on niin monen mallisia, on se jännä.

Lähetyssaarnaajakin onnistuu kun nostaa jalat tarpeeksi koukkuun ja jalat levälleen. Tosin en tiedä onko se enää lähetyssaarnaaja ;). Onko jollain tietoa?

Se on hyvä asento, kun menee sängyn reunalle, pylly ihan reunalle ja mies tulee siihen seisaaltaan väliin. Jaloille on hyvä ottaa pallit :)

Mulla käy aina niin, että raskaana ollessa (olen taas raskaana) osun auton ovella mahaani kun olen laittamassa sitä kiinni noustuani autosta. En jotenkin tajua koskaan sitä, että minä jatkun niin pitkälle.

Vierailija
9/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole jäänyt mitään tekemättä raskauden takia.

Vierailija
10/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottaa kanssa tuskaa. Ylettyisin kyllä jotenkuten, mutta se asento on niin tukala että en pysty siinä olemaan kuin pienen hetkosen.

Olen myös monta kertaa tönäissyt auton ovella vatsaa, kuten joku muukin ketjussa, kun en ole tajunnut että minähän jatkun varmaan 50cm pitemmälle kuin normaalisti... Samoin yritän jatkuvasti ängetä pienistä väleistä ja jään nolosti jumiin.

Myös mies on pari kertaa kävellyt vatsaani päin kun tarkoituksena on ollut ohittaa minut! :)

Seksi onnistuu enää kahdessa asennossa, kaikissa muissa asennoissa minulle tulee joko supistuksia, kramppeja tai en muuten vain pääse haluttuun asentoon tai mies ei mahdu päälle tms.

Ja jostain syystä (johtuukohan matalasta verenpaineesta?) en voi aamuisin kuvitella tekeväni mitään, missä pitäisi seisoa pitempään yhtäjaksoisesti kun alkaa heti heikottaa. Aamupuurokin keitän niin että käyn istuskelemassa välillä. Kaikki menot täytyy ajoittaa mieluiten vasta iltapäivään.

Myös kyljen kääntäminen sängyssä on ERITTÄIN haastavaa!

Vierailija
11/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiakaivon suodatinta vessan pöytätason alla olevaan lattiakaivoon. Otti päähän, vaikka miten päin yritin, en ylettänyt..

Vierailija
12/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en (onneksi) enää ole raskaana, mutta siitä puolivälistä loppuun asti oli lähes mahdotonta lähteä aamuisin liikkeelle, kun tuli ihmeellinen pyörtymiskohtaus JOKA AAMU. Oli vaan pakko maata kotona ainakin klo 12 asti tai sitten sen kohtauksen tultua nopeasti mennä makuulle.

t: Prisman penkillä makoillut... oli muuten pikkusen noloa :)

Vierailija
13/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja olen ihan liian vanhaa ikäluokkaa alapääkarvojen ajelun suhteen. "Ai siis ajellaanko niitä, ai miksi?" -kysymys ei olisi minulle mahdoton. No ok, kyllä mä tiedän, että niin tulee tehdä nykyään.

Vierailija
14/14 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole jäänyt mitään tekemättä raskauden takia.

No, sieä en kyllä voi suositella. Jäi nostamatta, ja pelotti oma tyhmyys pitkään, kun edes yritin. En oppinut mitään siis edellisestä raskaudesta, kun yritin nostaa kaappia. Rv:ja oli päälle 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi