Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä särkee aina kun on maannut lattialla ja nousee ylös.

Vierailija
02.09.2009 |

Muilla tämmöistä "ongelmaa"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän lihakset jännittyvät ja koska niistä moni kiinnittyy kallon pohjaan, aiheuttaa jännittyneisyys päänsäryn.

Vierailija
2/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen sängyn alle vasen jalka edellä ja työnnän seuraavaksi pään, niin sitten kun yritän viedä oikeaa jalkaa vasemman jalan päältä ja kiertää oikeaa kättä vasemman käden takaa oikean jalan ukkovarpaaseen ja laitan silmät kiinni, niin vasemman reiden sisäsyrjälle tulee sellainen pieni äkillinen kipu.

Pitäisköhän tätä tutkia enemmän? Ottaa ehkä magneetti? Onko lääkäriä paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin makaan lattialla. Tai jos Teen vatsalihaksia tai selkälihaksia.. ärsyttävä vaiva. Päätä jomottaa niin paljon, että tuntuu kuin se räjähtäisi :(

Vierailija
4/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko jomotus kun nouset sieltä ylös? Vai ollessasi siellä lattialla? Ihan pimeä vaiva, ikinä moisesta kuullutkaan :)

niin silloin makaan lattialla. Tai jos Teen vatsalihaksia tai selkälihaksia.. ärsyttävä vaiva. Päätä jomottaa niin paljon, että tuntuu kuin se räjähtäisi :(

Vierailija
5/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut myös nousemista ylös hitaasti, mutta ei sekään auta..

Tiedän että on outo vaiva. Miehenikin sitä ihmettelee. :)

Siis tuleeko jomotus kun nouset sieltä ylös? Vai ollessasi siellä lattialla? Ihan pimeä vaiva, ikinä moisesta kuullutkaan :)

Vierailija
6/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika häiritsevää -ap-

Vierailija
7/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän et' viestiketju on ollut jo ajat sitten, mut kirjoitan kuitenkin.

Minullakin on tuo samainen vaiva. On ollut niin pitkään kun jaksan muistaa elämääni. Ja lääkäreitä joilla olen käynyt ei joko kiinnosta tutkia kunnolla tai ei tiedä mitään. Tee siinä sit asialle jotain. On ollut silloin kun en urheillut, tupakoin ja söin väärin. Edelleen sama vaiva, vaikka teen kaiken päinvastoin. Urheillessa varsinkin todella ärsyttävää, ku joutuu liiankin usein pitämään paussia pään räjäyttävän säryn takia.

Vierailija
8/8 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kans keskittänyt ongelman johonkin keskivartalon lihaksiin liittyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan