Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Huomaako lääkäri jos emättimessä on jotain pielessä?
02.09.2009 |
Kävin uusimassa e-pillerireseptin ja lääkäri teki sisätutkimuksen. Huomaako hän jos jotain on pielessä?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuli vaan mieleen, kun itse teininä pelkäsin kohdunnapukkani olevan syöpäkasvain...:)