Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri ei soittanut vaikka oli soittoaika. Mitä teen?

Vierailija
02.09.2009 |

Piti soittaa klo 11-12 välisenä aikana, mutta soittoa ei tullut. Pari viikkoa sitten kävin röntgenkuvissa ja olisi ihan kiva jo saada tulokset.

Onko muille käynyt näin? On jotenkin loukkaantut olo. Hassua. :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas soitti lääkäri toissapäivänä labravastauksista, vaikkei soittoaikaa (tai asiaa)edes ollut. Viimeisen vuoden aikana on kyllä paljonkin ollut labra ym kokeita, mutta nyt olen vasta menossa ko tutkimuksiin. Lääkäri totesi, että numero oli minun, mutta nimi jonkin muun. Virhe vastaanottoapulaisen, jäi selvittämään asiakkaan oikeaa numeroa

Vierailija
22/29 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "Helpompi hyväksyä"?? Tuskaa lukea tuollaisia typeriä viestejä..et varmaan saanut untakaan, kun tämä tapahtui juuri sinulle??

Miksi ihmeessä et soittanut itse? koko päivänkö olet siellä märehtinyt tuota asiaa??

En ymmärrä, en..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalle lääkäreistä soitetaan soittoajalla ihan ajanvarauksella,toiselle jollakin tietyllä ajalla kaikki yrittävät samaan aikaan,joillekkin lääkäreille varataan aika niin,että lääkäri soittaa eli sillä ei nyt ole merkitystä miten se aika on ollut varattuna jos itse olet ymmärtänyt asian oikein. Inhimillinen unohdus voi sattua kenelle vaan,jopa sille lääkärille :)

Vierailija
24/29 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se voi olla asiakkaallekin aika kiusallista. Jos lääkäri soittaa jostain alapäävaivoista kolme tuntia luvattua myöhemmin ja sit olet jo luokan edessä opettamassa, niin kiva vastata joko siinä, tai jättää luokka keskenään, mikä taas on virkavirhe.

Vierailija
25/29 |
03.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus...

Vierailija
26/29 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lääkäri soittaa,minulle piti soittaa 28.6.2021 klo 9-16 välisenä aikama,mitään ei ole kuulunut,jos hän viitsii sitten huomenna ilmoittaa mitä reseptiä hän kirjottaa psoriaksen hoitoon,haluaisin myös tiedon onko minulla ihosyöpä kun koepalan otti,Ehkä soitan itse ja kysyn

Vierailija
27/29 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punoitan kuin sika pienenä kirjoitti:

Kyllä se lääkäri soittaa,minulle piti soittaa 28.6.2021 klo 9-16 välisenä aikama,mitään ei ole kuulunut,jos hän viitsii sitten huomenna ilmoittaa mitä reseptiä hän kirjottaa psoriaksen hoitoon,haluaisin myös tiedon onko minulla ihosyöpä kun koepalan otti,Ehkä soitan itse ja kysyn

Eivät soita sovittuna aikana, joten en varaa noita soittoaikoja. Soittavat kyllä, jos on jotakin kerrottavaa.

Vierailija
28/29 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta vanha aloitus.

Mutta lienee ajankohtainen edelleen.

Lääkäri ei ole ehtinyt soittaa jos ei ole soittanut, soitta kyllä.

Nyt alkaa olla jo kesäsijaiset ja kandit töissä terveyskeskuksissa.

Vierailija
29/29 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti pari tuntia myöhässä.