Mistä saa nykyään HYPPYKIIKKUJA vauvalle?
Jotain Emma-merkkisiä on ilmeisesti myynnissä, mutta saako niitä esim. Citymarketista (kuten muita Emma-tuotteita)?
Lastentarviketta tms. ei ole täällä päinkään.
Kommentit (12)
kun fysioterapeutit eivät niitä enää suositelleet.Ei terve lapsi sellaista kaipaa.
Miksi vauva pitää laittaa semmoiseen roikottimeen? Eihän se nyt ole ollenkaan luonnollinen paikka..Ja eikös ne voi viivästyttää motorista kehitysta ja altistaa vääränlaiselle askelluksella vähän samoin kuin ne kävelytuolit.
että se oli paikka missä lapsi oli hiljaa sen aikaa että sian kahvin juotua.
pieninä pätkinä se ei tee yhtään mitään haitallista.
11kk ikäisensä kanssa ja tässä tapauksessa nimenomaan fysioterapeutti itse ehdotti vauvalle sitä "treeniksi". Vauvamme nimittäin ei juurikaan käytä jalkojaan liikkuessaan eikä esim. yritä pystyyn tms.
Tämä on kolmas vauvamme enkä minäkään ole koskaan aikaisemmin edes harkinnut käyttäväni/hankkivani hyppykiikkua... Mutta nytpä sekin päivä nähtiin.
Kiitos sille, joka oikeasti vastasi kysymykseeni! :-)
t. ap
Miksi vauva pitää laittaa semmoiseen roikottimeen? Eihän se nyt ole ollenkaan luonnollinen paikka..Ja eikös ne voi viivästyttää motorista kehitysta ja altistaa vääränlaiselle askelluksella vähän samoin kuin ne kävelytuolit.
Meillä kakkonen oli tosi narisevainen eikä viihtynyt lattialla yhtään. Hyppykiikku oli pelastus silloin, kun oli pakko tehdä jotain muuta. Ipana pomppi vaijerinsa varassa sen 10 min hihkuen ja sain tehdä sen hommani loppuun ilman huudatusta. Esikoinen taas ei aikanaan tajunnut koko juttua yhtään, katseli vain anovasti, miloin tulen hakemaan pois ;)
Kuopus lähti muuten kävelemään 9 kk iässä, että se siitä motorisesta hidastumisesta.
Tietysti se ei ole sopiva viihdemuoto tuntikausiksi, mutta liikkumaan himoavalle pienelle se on huumaavan hieno juttu, kun pääsee pystyyn ja liikkumaan edes ympäri.
muuten on joutavana tuo hökötys. jos olet Kuopiosta tai läheltä, tule hakemaan pois!
Molempia pidettiin pieniä hetkiä että viihtyivät ja sai itse tehtyä jotain. Kumpikin käveli itse 10 kuukauden ikäisenä. Jalat ovat kunnossa, lapset nyt 5- ja 7-vuotiaat.
Olin tosissani tosta vähän käytetystä jos oot kiinostunut voin laittaa sähköpostisoitteen ja lähettää pientä korvausta vastaan.
mirka -- halme(a)tut.fi laita väliin piste en viitti suoraan kirjoittaa.
t. ap
mirka -- halme(a)tut.fi laita väliin piste en viitti suoraan kirjoittaa.
kun en tiedä: mihin sitä hyppykiikkua tarvitaan?
Ja tämä ei ollu kettuilua, en oikeasti ole ikinä kenelläkään nähnyt sellaista hyppykiikkua.