Baaritutun tekstiviesti..
Eli ollaan pari kertaa baaritutun kanssa viestitelty, ei kummempaa. Nyt laitoin parin päivän tauon jälkeen viestin, että: Hurmaako hän useinkin naisia baareissa? ja että minut onnistui hurmaamaan. Oli muutakin mutta tuo pääasia.
Mies laittoi viestin että: ainahan sitä pitää yrittää, mutta ei yleensä onnistu.Sinussa jotain vikaa :-)
Minä laitoin viestin takaisin...
nyt ei ole vastannut.
Onko kyseessä ns pelimies ja kannattaa unohtaa?
Kommentit (24)
Ei kannata käyttää huumoria, jos ei osaa.
Älä nyt enää laita mitään viestiä, kyllä se vastaa jos on vastatakseen. Ja miksi ihmeessä edes kyselit että "Hurmaatko yleensä naisia", eihän tollaseen voi vastata mitään järkevää.
Mua ainakin alkaa ahdistaa jos toinen soittaa liikaa heti alussa, tai laittaa jatkuvasti viestejä.
Esimerkkinä: tapasin miehen viikonloppuna, soiteltiin sunnuntaina ja sovittiin että nähdään uudestaan nyt perjantaina. Eilen soitti ja laittoi viestin, joihin en pystynyt vastaamaan säädylliseen aikaan, eli en vastannut ollenkaan. Tänään oli sitten jo soittanut päivällä, en taaskaan päässyt vastaamaan. Jos vielä kerran soittaa, niin taidan perua koko perjantain treffit, ärsyttää tollanen jatkuva pommittaminen.
"Ei musta kukaan yleensa tykkaa, taidat olla vahan outo" ja "No, emma susta tykkaakaan, olin vaan niin kannissa...ei kyl yhtaan nappaa sunlaiset tyypit"
Ja kaikki tietysti kannykalla, jottei tarvitse naamatusten :)
siis ensinnäkin, miksi ihmeessä laitoit tuollaisen aika tylyn viestin miehelle..että iskeekö hän yleensäkin naisia baarista..ja et pidä häntäheikeistä..
Toisekseen vastaus miehen viestiin, se alkoholi-vaikutus-juttu oli myös aika tyly ja luotaantyöntävä.
Älä todellakaan lähetä mitään "Varastit mun sydämen..."-viestiä enää!! Siis aivan kauheaa ja niin kömpelöä..
Anna miehen itse ottaa nyt askel, jos häntä kiinnostaa. Pahoin pelkään, että olet kyllä mokannut.