Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko ottanut hiuksiisi raitoja raskausviikoilla 9-12?

Vierailija
02.09.2009 |

Saakai niitä ottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kampaaja

Vierailija
2/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian menen 3. kerran tämän raskauden aikana kampaajalle fiksaamaan raitoja. On sitten tukka kondiksessa kun h-hetki koittaa :) nyt rv 31+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi/ottanut. Tämän tiedon sain parilta parturilta.

Vierailija
4/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sen perusteli

Vierailija
5/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä raskudessa kävin kolme kertaa.

Ja juuri kampaajani kanssa asiasta keskustelin ja hän sanoi, että tottakai päänahka läpäisee väriä, mutta hänen milestään se on aika vähäistä ja se on tollanen kertarasitus, paöjon pahempaa olisi jatkuva altistuminen.

Kun kuulemma on niitä, jotka värjää kerran kuussa myös raskaana ollessaan. Sellasta jatkuvaa altistumista piti pahan, ei 2-3 krt raskauden aikana tapahtuvaa.

Vierailija
6/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin laittaa kokovärinkin kerran. Tästä aina väännetään kättä eikä minulla ole tutkimus- tms. tietoa aiheesta, mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna jos raitojen laittaminen olisi vaarallista, ehkä ei pitäisi raskauden aikana myöskään kulkea autoteiden vieressä ettei sikiöön menisi pakokaasujen myrkkyjä, puhumattakaan odottajista jotka altistuvat esim. puolisonsa tupakoinnille (tupakan myrkythän kiinnittyvän tupakoitsijan hiuksiin, ihoon ja vaatteisiin eli ei edes tarvitse olla vieressä poltettaessa). Puhumattakaan siitä, että itse tupakoisi, jota sitäkin hämmästyttävän moni tekee raskaana ollessaan.

Vierailija
7/7 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon välein jo kolmessa raskaudessa - en ole tämmöisten asioiden suhteen hysteerinen eikä ole kampaajanikaan.