Mitä mieltä tästä biisistä häihin??
Mitäpä mieltä olette tästä laulusta meidän häätanssiksi??
No, tuo luultavasti tulee meidän häihin jokatapauksessa vaikka ette tykkäisikään mutta kysynpä nyt kuitenkin ;)
Kommentit (9)
Oivallinen valinta.
Ainoa mitä itse mietin oli se että jos valssina aikoo tanssia, niin melko pikaseen täytyy töppöstä liikuttaa ja hurjasti pyöriä. Mutta jos taas tanssii "hitaana" niin tätäkään ongelmaa ei nouse.
Onnea hääparille! :)
Kiitos, itsekin olen kovasti ihastunut tuohon biisiin. Tuskin me mitään perinteistä valssia aletaan vääntää vaan juurikin ajateltiin että jotain hidasta vedetään :) Varmaan joudutaan vähäsen kyllä etukäteen harjoittelemaan kun kumpikaan ei mikään tanssitaituri ole :D
tanssitaidottomat korvasivat häävalssin sellaisella notkumisella ravintolan parketilla.
Meidän häämme ovat erilaiset. Meillä ei valsseja tanssita, eikä morsiamia ryöstetä. Meillä on häätanssina Tom Waitsin vanha biisi.
Ihanat sanat jne.
Kukin tyylillään. Me teemme näin ja te noin.
mun mielestä oiken mukavan kuuloinen biisi. onnea häihin :)
Joka toisella nykyään "tanssina" Metallican Nothing else matters tai joku vastaava
En ole koskaan tuota kuullutkaan, olipa kaunis, kylmät väreet meni pitkin ihoa :)
kaikille mielipiteistä ja onnitteluista :)
Ja teille joiden mielestä on tylsä tai hää'tanssit' on noloja, niin tuskinpa teidän postiluukusta sitä kutsua tulee joten olkaa rauhassa :)
ap
kukaan uskalla kertoa mielipidettään :/