Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilata äidille sopivasti virheet peittävä uimapuku?

Vierailija
02.09.2009 |

Muistelen, että joskus joku ihana ihminen oli laittanut tänne linkin loistavaan uimapukunettikauppaan. Tuolloin selasin, mutta harmi kun en tilannut silloin. Nyt en enää muista mitkä ne sivut oli. :(

Sieltä löytyi uimapukuja mm. joissa oli hamehelmaa ja rypytyksiä massun kohdalla ja oli pientä perhoshihaa ja sellaisia pieniä kivoja yksityiskohtia. En edes muista olivatko suomalaiset vai ulkomaiset sivut.

Osaako joku auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään vinkata hyvää nettikauppaa?

ap.

Vierailija
2/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekkouimapuvun! Tai kaksikin eri mallia oli. Olen ollut siihen tyytyväinen, mekko sellaista a-mallia, eli peittää raskauden jäljiltä löysän mahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://swim.timarco.fi/Default.aspx

Olen tilannut Timarcolta myös alusvaatteita uima-asujen lisäksi. Hyvin pelaa + nopea toimitus.

Vierailija
4/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti silmäsi ovat kuitenkin kauniit

Vierailija
5/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on uikkareita ihan laidasta laitaan, ns. mammamallista pikkubikineihin? Nuo alun Sloggit tms. ovat kyllä enemmän bikiniosastoa, mutta tuolta löytyy kyllä kivoja kokouikkareita ja tankineja (toppi+housut) myös. No makuasioita, mutta jos ei tuolta mitään löydä niin aika vaativa maku on..

Vierailija
6/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, kannattaisi ehkä mennä sinne saudeihin uikkariostoksille...

Vierailija
7/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin uikkarin jossa on normaali yläosa, vaikka vähän toppauksia rinnankohdalla ja alaosa hamemainen, vyötärö saisi olla ihan normaali. Olen hoikka, mutta rinnaton ja sellua löytyy reisistä, joten ihan tavis uimapukua en voi päälleni laittaa.

Tuolla koot näyttivät monesti olevan niin, että pienen oli 38 B ja minä tarvitsisin 36 A tai 36 B:n.

Vierailija
8/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nätti eikä lähelläkään musliminaisten uimapukuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi