Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostetaan vauvojen makuupussi

01.09.2009 |

Onko sinulla jäänyt ylimääräinen vauvojen makuupussi, esim. äitiyspakkauksesta jota et enää tarvi? Haluaisin ostaa sellaisen.

Otetaan myös vinkkejä vastaan, mistä saa upouuden vauvojen makuupussin (vastaava kuin äitiyspakkauksissa) ostettua?

Kiitos etukäteen!

Fanny81

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tarpeettomana tuo 08-09-vuoden makuupussi, vaaleanruskea, jossa kuvioita.

Käytetty parin kuukauden ajan, täysin ehjä ja siisti, kuin uusi. :)

Saa tarjota. Postikulut uskoisin olevan 8.50e.

Vierailija
2/8 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten toinenkin makuupussi, en tiedä minkä vuoden, mutta käytetty vain pari kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät makuupusseja. (katso netistä paikkakunnat) Ostin vuonna 2005 Tampereelta ja maksoin siitä 7 euroa. Samoin ainakin Reiman Kankaanpään myymälässä olen nähnyt niitä.

4/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Kankaanpään Reiman tehtaanmyymälästä 07-pakkauksen makuupussin alkutalvesta ja maksoi 3 €!!!! Et ei ollu hinnalla pilattu....=)

-Anneh

Vierailija
5/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisin ostaa tämän, josta olet laittanut kuvan. Millä hinnalla myisit? Pistä joku hinta mulle, postikulut (oletetaan että olisi se 8,5 €) + mitä?

Fanny81

Vierailija
6/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 15e sisältäen postikulut? :)

Vierailija
7/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuo hinta kuulostaa ihan ok:lta. Ostan kyllä sillä tuon kyseisen makuupussin.

Mites tehdään? Saako täältä lähettetyä jotain yksityisviestiä/tai pystytkö antaa sun s-postiosoitettasi, niin voidaan sopia tilinumerot ja osoitejutut? Mun sähköpostini on aika paljastava, kun se on etunimi.sukunimi@... joten en voi sitä laittaa tänne näkyviin.

Fanny81

Vierailija
8/8 |
02.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun s-postiosote on tea89@luukku.com

Laita sinne viestiä, niin sovitaan tarkemmin. :)