MIKSI EX TUNKEE UNIINI???? En kestä, yhdessäolostamme
ja erostamme on jo kymmenen vuotta. Yhä edelleen näen hänestä unia. Oli ns. ensirakkauteni. Ärsyttää suunnattomasti, varsinkin kun usein näissä unissa hän on minusta edelleen haluttava ja toivon että saisin häneltä huomiota/ hän kertoo menevänsä kanssani naimisiin tms. Ero oli aikanaan minulle vaikea, emme ole nähneet ainakaan 6-7 vuoteen missään. Ja toivon ettei nähtäisikään. Mutta silti, yhä hän vain kummittelee mielessäni... Ja olen käsitellyt tätä asiaa paljon, puhunut myös nykyisen mieheni kanssa. Eikö tästä koskaan pääse eroon???
Kommentit (2)
Erosta sentään 25 vuotta!Hänkin oli ns. ensirakkaus ja itse aikoinaan lopetin seurustelun,hän olisi vielä halunnut jatkaa.Ja unet on just sellaisia,että me ollaan yhdessä ja kaikki on taas hyvin...Toivoisin todella jo pääseväni hänestä irti,mutta ei.Lähes päivittäin hän on ajatuksissa.Haluaisin kuitenkin elää nykyistä suhdetta onnellisena ja ilman tätä exän kummittelua..
silä erotuksella, että unissa JOUDUN exän kanssa yhteen, tunnelma on ahdistava ja oon vielä herättyänikin pitkään ahdistunut...