Kuinka moni aikoo ostaa Reimatec:in tänä syksynä?
Kommentit (29)
on meidän lapsille aivan liian kylmä haalari, jäätyvät niissä. Lisäksi meillä ei tarvita vedenpitäviä haalareita, koska päiväkodissa haluavat kurahousut joka tapauksessa.
kun 150€ maksanut reimatec päästi vettä läpi alle puolen vuoden käytön jälkeen, (ei ollut edes pinta rikki, kulunut kylläkin) ja as.palvelun mukaan oli luonnollista kulumista, niin päätin boikotoida koko reimaa :(
Isommalle Ticketin haalari ja vauvalle Kenzon haalari.
Sen kokoisella kestää vielä mutta isommille pitäisi keksiä jotain muuta. Täytyy katsastaa Ticketit mutta luultavasti se on eskarilaiselle vähän vauvamainen :( En tiedä mitä hänelle keksisin, haalari olisi kuitenkin kätevämpi kuin takki ja housut.
kun sitä reimaa pidettiin haalareiden mersuna
ja sain sukulaisiltakin sen ihanuuksia kuulla
Riippuu siitä, että mikä löytyy sopivasti käytettynä.
Vaihtoehdot ovat avoinna.
Reimatec, Jonathan, Rasavil, Lassie...
Olen meidän lapselle ostanut nyt tähän asti (5 vee) Reimatecejä, mutta niiden laatu on minusta laskenut tosi paljon. Joka puvussa on kolmen viime vuoden aikana ollut jotain virhettä. Hinta/laatusuhde ei vaan ole enää hyvä, kun vaatteet tehdään Kiinassa. Itse aion ostaa jonkun muun puvun ensi talveksi. En vain vielä tiedä minkä. Reimatecillä on vielä vanha maine, mutta laadun heikentyessä se kyllä karisee pikku hiljaa pois...
Musta sen laatu on nykyään ihan surkee...T2H:ta on kummallakin ja lisäksi isommalla BoyCotttia ja Fireflyta ja pienemällä alttitudea
Ostin keväällä ja ne välikausivermeet menee vielä.
Nyt ostin Reimatecin toppahaalarin.
Sattui vain nätti kuosinen haalari stockkalla silmään. Oisin voinut ostaa jonkun muunkin ,jos ois osunu joku nätti silmiin.
Varapuvuksi ostin Ciraf tec 2-osaisen puvun. Katsotaan mitenkä se toimii.
Viime kevään puku menee ihan hyvin vielä tämän syksyn.
isommille lapsille PO.P:n toppatakit ja toppahousut, lisäksi esim. Lassie G-tech-housut (kestävät tosi hyvin kulutusta eli "rymyhousuiksi" hyvät). Pienin saanee Ticket to heavenin haalarin. Reimateccia on meillä ollut paljonkin, mutta laatu tuntuu nyt näppituntumalla entistä huonommalta ja juuri niitä ihania kuoseja (joita on baby- mallistossa koot 74-98) ei ole meille sopivassa koossa. Eli edes ulkonäöltään Reimatec ei nyt houkuttele.
vaik onkin sikakallis, ni perinteitä noudattaen mennään. :)
on ja tulee urheilukaupan kamppeita 5-vuotiaalle.. Reimaa on joka kolmannella, tylsää..
Reiman kamppeista, etten enää suostu niihin rahojani tuhlaamaan. Tulevan syksyn/talven haalarit ja asusteet on meillä Ticketiä ja Lassieta, ne on ainakin vanhasta kokemuksesta olleet hyvälaatuisia.
reimatecin haalarin syksyksi.
Talvihaalarin ostan syksyllä, varmaan Reimatecia. Ei mulla ole mitään perusteita ostaa tai olla ostamatta Reimatecia. Hyvin on meillä tähän saakka toimineet, ei mitään valittamista.
Meillä nyt Lassie ja Jonathan kamppeet ja hinta molemmissa ihan ok!
meillä lassien puvut, ja ovat pitäneet aina muksut kuivina vaikka pihalla ovat yleensä aamusta iltaan. Joten kelpaa meille mainiosti ja olen jo uudet hankkinut syksyn märkiä kelejä varten:)
Olen meidän lapselle ostanut nyt tähän asti (5 vee) Reimatecejä, mutta niiden laatu on minusta laskenut tosi paljon. Joka puvussa on kolmen viime vuoden aikana ollut jotain virhettä. Hinta/laatusuhde ei vaan ole enää hyvä, kun vaatteet tehdään Kiinassa. Itse aion ostaa jonkun muun puvun ensi talveksi. En vain vielä tiedä minkä. Reimatecillä on vielä vanha maine, mutta laadun heikentyessä se kyllä karisee pikku hiljaa pois...
Mutta en myöskään halvempaa. Raiski Drymaxx on jo hankittuna. Ei tarvitse lasten märissä vaatteissa ulkoilla.
näyttää siltä että reima on elänyt aikansa