Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan 3. luokkalaisilla menee englannin sanojen opettelussa?

Vierailija
31.08.2009 |

eli jos on vaikka 5 uutta sanaa. Kuinka nopeasti oppii muistamaan ne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen ei tari kotona opetella niitä sanoja kun ovat jääneet mieleen jo tunnilla.

Pikkusiskonsa taas joutuu jankkaamaan aika monta kertaa...

Vierailija
2/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan hänellä nyt 3-4 englannintuntia takana. Poika ei ole sanonut, että hänelle on tullut sananopetteluita. He ovat vain kopioineet hello:ta summuuta.

Pitääkö hänen kanssaan nyt siis alkaa opettelemaan kaikki sanat? Eli joka kerta, kun on läksy, niin pitää kerrata kaikki sillä kerralla opetettavat sanat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pohjaa lapselle. t. enkunope

Vierailija
4/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta havahduin tähän.

Vierailija
5/7 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoisella kesti (kestää) tunteja ja keskimmäinen oppii heti. Itselleni, joka olen ollut aina hyvä koulussa, on ollut oikeastaan järkytys huomata, ettei läksyihin käytetty aika korreloi koulumenestyksen kanssa.

Esikoisen kanssa todella päntättiin sanoja monta päivää ennen sanakokeita. Ei koskaan saanut täysiä vaan aina meni joitain sanoja väärin. Itse en ole edes koskaan nähnyt missä vaiheessa keskimmäinen sanoja opettelee, mutta luettelee monen peräkkäisen kappaleen sanoja ulkomuistista ja saanut kaikista sanakokeista täydet.

Vierailija
6/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiossa. opo silloin kertoi, että keskimäärin uusi sana on luettava 90 kertaa, jotta sen muistaisi vielä puolen vuoden päästä.

Joillakin ystävilläni riitti 1-3 kertaa.

Vierailija
7/7 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas hidas muisti, eli tarvitsee toistaa kymmeniä kertoja, en edes kunnolla muista mitä luin 20 minuuttia myöhemmin, elämä aika hankalaa välillä tämän kanssa. Mun muut sisarukset muistaa mielettömän hyvin, samoin mun vanhemmat. Mulla oli vakava hapenpuute kun synnyin, olen arvellu että muistamattomuus voisi ehkä johtua siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä