Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juma***ta! Menee hermot työttömän lusmututtavan kanssa!

Vierailija
31.08.2009 |

Muija makaa kotona, syö ja paisuu. Soittelee mulle töihin kymmeniä kertoja päivässä vaikka olen sadat kerrat sanonut, että puhelin on mun työväline eikä siihen saa soittaa. Joka kerta joudun vastaamaan ja sanon, että olen töissä, en ehdi nyt puhua. Ei auta, ei.

Asia on aina jotain huipputärkeää tyyliin, tule tekstaamaan mun tekemään korttiin kauniilla käsialalla Onnea. Ihan niin kuin mulla olisi aikaa kirjoitella joihinkin askarteluihin jotain tekstejä, kun 11h päivässä menee työhön matkoineen, mulla on 3 pientä lasta ja iltaisin opiskelen.

Miksi joka helvatan asiaan, jonka toi lusmuilija viittii aloittaa, pitää aina koskettaa tai työllistää mua?

Ei viitsi töitä vastaanottaa, haastatteluissa heittäytyy täysin toivottamaksi tapaukseksi, jos työkkäri laittaa työhönosoituksen. On pudonnut jo ajat sitten peruspäivärahalle ja elää vanhempiensa tuella. Aikuinen melkein 40v nainen!

Mulla alkaa olla mitta niin täynnä tota tyyppiä eikä edes pahasti sanominen auta, silti soittaa päivittäin kymmeniä kertoja!

Kiitos, kun sain purkaa agressioni, nyt menen kylpyy!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla