TV-sarjat dvd-bokseina
En katso telkkaria juuri koskaan. Juuri nyt ei ole mitään sarjaa mitä seuraan ja olen todella huono jumittumaan telkkarin ääreen tiettynä päivänä tiettyyn kellonaikaan. Vielä huonompi olen muistamaan digiboksin tallennusmahdollisuutta :D
Taisin viimeksi katsoa telkkaria joulun tienoilla, jos ei dvd-leffojen katsomista lasketa :D
Tiettyjä sarjoja olen kuitenkin jäänyt kaipaamaan ja nyt sitten tilasin ekan kerran tv-sarjaa dvd:nä.Stargate-1 oli sekä minun että miehen mieleen oleva sarja.
Mitä sarjoja te olette keränneet? Missä tilanteissa niitä katsotte? Arki-iltaisin? Viikonloppuisin? Vain sairastellessa?
Mietin vain, että tuleekohan tuota nyt katsottua kumminkaan. Hyvä sarja se kyllä oli (vaikka loppua kohden taso laskikin).
Kommentit (21)
pitäisi saada dvd-boksiksi, se oli NIIN hyvä sarja!!! En voi käsittää miksei sitä saa! =(
muutama kausi täydellisiä naisia, weedsiä ja pokka pitää. katson kun ehdin, joko sairastellessa tai viikonloppuisin. haluaisin boksille Me stallarit-sarjaa.
pitäisi saada dvd-boksiksi, se oli NIIN hyvä sarja!!! En voi käsittää miksei sitä saa! =(
Ruusun ajat katsoin melkein putkeen ja nuo Lakanatkin katson aina nonstoppina kun uusi levy ilmestyy (yhdessä on aina viis jaksoa).
Lost, Sopranos, Deadwood, My name is Earl, Rooma, Pokka pitää, Vain muutaman huijarin tähden (suomalainen, ja mitä ne muut osat nyt olikaan), Tahdon asia, Todella upeeta, ja varmasti jotain muitakin mitä en nyt muista enkä jaksa koluta tuota hyllyä.
Ei olla friikkejä.. Mies ei vaan tykkää katsoa aikatauluihin sidottuna ja inhoaa mainoskatkoja. Elokuviakin löytyy hyllystä jotain 400.
Katotaan sarja kerrallaan arki-iltaisin ja viikonloppuisin aina kun lapsi on saatu nukkumaan, joko 1 tai 2 jaksoa. Tykkään itse neuloa tai virkata samalla kun katotaan ja meillä on sama maku miehen kanssa. Hyvät sarjat, kuten esim. Rooma ja Sopranos, ollaan katottu pari kertaa.
Siis että arki-iltaisin 1 tai 2 jaksoa sen jälkeen kun muksu on unilla. Kun aina ei jaksa lukeakaan - saati notkua tässä koneella.
Ilokseni huomasin, että Hovimäkeäkin saisi :)
Meillä on kaikki frendit-sarjan tuotantokaudet. Niitä voi katsoa aina. Ja vaikka kaikki jaksot osaa ulkoa, niin ne on silti vaan niin hyviä, ettei voi kyllästyä. :)
Galactica, Kova laki ja Langalla (The Wire) on mun jutut. Ja katson lähes putkeen, monta jaksoa kerralla. Etenkin tuo Langalla on ollut sellainen, että tuotantokausi on pitänyt saada nopeasti katsotuksi. Nyt tilasin Amazonista Damagesin tuotankokaudet 1 & 2 ja kunhan ilmestyy, Terapiassa on seuraava kohde.
Tähän ehkä vaikuttaa sekin, että meillä ei ole digiboksia lainkaan. Niinpä boksien kanssa ei ole live-tv-sarjoja kilpailemassa.
Taivaantulet- sarjaa ole dvd:nä?? En ole ainakaan löytänyt.. Kertokaa jos on!
Vaikka niitä tulee telkustakin, niin silti. Raskausaikana vuokrasin viisi ekaa tuotantokautta ja katselin niitä. Kyllä piristi :)
mutta niin hurjaa katsottavaa etten voi katsoa pikkulasten nähden. On kätevää kun ne ovat dvd:llä josta voin annostella päikkäriaikaan. :)
Toinen genre ovat sellaiset komediasarjat joita miehen kanssa jaksamme katsoa yhä uudelleen (ei tietenkään suoraan putkeen mutta vuosien kuluessa), esim. Frasier.
Tykkään siitä ettei tarvitsae seurata tv-ohjelmia tai etsiä "jotain katsottavaa" vaan tietää mistä löytää viihdykettä silloin kun sopiva aika tulee.
leffa dvd:tä.
Bokseja on vähän joka genrestä, Tehiksestä Frasieriin.
T:leffa friikki
brittikomedioita joten meiltä löytyy fast showt, sohvanvaltaajat, little britaniaa, coupling, 2 tuoppia kiitos.. Kotimaisista tahdon asialla ja maalaiskomediat, tankkitäyteen ja reinikainen tietty :-)
Meillä on aika lailla myöskin. Erityisesti sellaisia klassikoita, joita ei väsy katsomaan.
Meillä on esimerkiksi paljon brittikomedioita (Ab Fab, Still Game, The Royle Family, Jeeves and Wooster jne.). Sitten meillä on esim. kaikki Poirot-filmit.
Mä katson telkkaria (pl. lastenohjelmat ja joskus puoli yhdeksän uutiset) hyvin vähän, mutta jos mä jotain katson, niin sitten just noita.
Frendit on yhteisiä. Simpsoneita löytyy, muttei koko tuotantoa. Seinfeldiä ja Home Improvmentia myös.
Mutta olen ajattelut hankkia jossain vaiheessa Poirota, Jeevesiä, Miss Marplea ja Pokka pitää-sarjaa. Brittikomedia rules :D
leffa dvd:tä. Bokseja on vähän joka genrestä, Tehiksestä Frasieriin. T:leffa friikki
Katsellaan miehen kanssa joskus iltaisin (esim. pari jaksoa kerralla) tai viikonloppuna, kun ollaan kahdestaan useamman jakson kerralla. Sairaana tietty katsellaan enempi.
Vai katsovatko kaikki vain BB:a? ;)