Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia silikoneista ja imetyksestä?

Vierailija
31.08.2009 |

Mulla on nyt ollut kolme vuotta silarit (laitoin ne ekan lapsen syntymän jälkeen ku tissit rupsahti täysin). Nyt kuumeilen pikkukakkosesta. Mitenköhän nämä silarit mahtaa reagoida raskauteen....? Leikkaava lääkäri ainakin sanoi ettei vaikutusta imettämiseen, mutta mutta... Kokemuksia???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiuksiin tulee luonnoton kiilto.

Vierailija
2/5 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin kysyä sinulta (kun minullakin silikonit mielessä), että miten äkkiä niihin tottuu, oliko hirveät kivut leikkauksen jälkeen? miksi silikonit, eikä suolaliuospusseja? Kuinka monesti joutuu käymään lääkärillä näyttämässä tissejä (että vielä kuosissaan) ja onko leikkauksia (esim kohennus) monta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksen jälkeen kivut tosiaan aluksi aika kovat, nukkumaan pystyi vain puoli-istuvassa asennossa ja liikkumiinen sattui. Paranivat kuitenkin muutamassa kuukaudessa, eikä nykyisin mitään ongelmia. Olen tottunut näihin, enkä edes muista millaista oli ennen silareita. Kaikki Suomessa leikkauksia tekevät sairaalat käyttävät pääasiassa McGhan -merkkisiä silikoneja, koska ne ovat uusimmat ja turvallisimmat (kapseloitumisriski pieni). Leikkaukseen toki liittyy aina kapseloitumisen riski, jolloin silikonit on poistettava. Itse en ole joutunut jälkitarkastuksen jälkeen kertaakaan käymään näyttämässä tissejä lääkärissä. Niitä ei tarvitse turhaan "näytellä", vain, jos ongelmia ilmenee. Suomessa suosittelen Mehiläistä, siellä ainakin oman kokemukseni mukaan asiantuntevaa porukkaa. Leikkaava lääkäri oli alansa huippu Suomessa.

Vierailija
4/5 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksoi? Olen kuullut, että jossain vaiheessa elämää ainakin toinen leikkaus -nimenomaan joku korjausleikkaus tms.- pitäisi tehdä. Onkohan tämä vanhaa tietoa?

Vierailija
5/5 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilla on implantit ja tuntuvat tosi pinkeiltä..mietin vaan, että miten sitten kun maito nousee/imettää..luulis että on aika tuskainen olo..?