sperma-analyysistä
Kuinka nopeasti tulokset ovat teille tulleet?
Ja kun naiseen vaikuttaa ikä aika paljon niin mites on miehen laita? onko meillä paremmat mahollisuudet miehen kannalta kun on VIELÄ alle30? Vai onko ainoastaan minun nuori ikäni prosentteja kohottava?
Mikäs muuten miehen "ikäraja" hedelmällisyydessä? Kun naisellahan se taisi olla 34?35?tms
Kommentit (14)
niin vähän arvelinkin.
No mites ne tulokset on tullut? kirjeessä? soittaen? ja kuinka nopeasti? Huomenna on aika ja jännittää..
Onhan sitä vaikka minkälaisia julkimoita jotka jopa 70v ikäisenä saavat vielä lapsia uuden vaimonsa kanssa.
Meillä mies oli 52v kun mentiin lapsettomuushoitoihin. Hänen tuloksensa olivat pökerryttävän hyvät. Siittiöitä (hyvin liikkuvia ja hyvälaatuisia) oli yli 200 miljoonaa per ml kun erinomaisen raja on päälle 100 miljoonaa ja huono on alle 20 miljoonaa.
Tulokset saatiin (yksityisellä käytiin) viikossa. Julkiselle jos menee niin voi olla niin että tehdään kaikki tutkimukset ensin (sekä miehen ja naisen) ja kun niistä on kaikista tulokset saatavilla niin tulokset käsitellään klöntässä samalla kertaa.
Ystäväni oli marraskuussa NKL:lla juuri alkututkimuksissa ja saivat tulokset tammikuussa.
Ennen sperma-analyysin tekoa pitää olla 2-3 vrk selibaatissa eli älkääpä ainakaan tänä iltana tehkö mitään. ;)
Tulokset saa yleensä lääkärin vastaanotolla sillä naisellekin tehdään useampi tutkimus tuossa lapsettomuushoitojen alussa (mm. kierron kartoitus) ja silloin tulee enemmän käyntejä joka tapauksessa siellä.
Felicitaksella on vain ja ainoastaan kivoja ja päteviä lääkäreitä eli hyvissä käsissä olette oli teillä lääkärinä kuka tahansa.
Juu ollaan oltu nyt 4pv "selibaatissa" varmuuden vuoksi;)
Minulla on aika paha lääkäripelko ja siksi kyselen ihan kaikkea hmm..kaiksesta:)
Kun se on meidän yhteinen eka käynti?
Ja miksi "kutsussa" luki vain minun nimeni? Kun sehän on se "suunnittelu" käynti? +ultra siellä kuulemma ekalla kerralla tehdään..
Jämäkkä ja luottamusta herättävä, empaattinen (olematta nössö) ja positiivinen. Myös varsin sirpsakan näköinen.
Jos vielä menisimme Felicitakselle niin hän olisi ehdottomasti toivelääkärimme (kävimme hänellä muutamaan otteeseen kun omalääkärimme oli lomilla).
Kun sain tietää kuka on lääkärimme, marssin koneelle katsomaan. Musta hän näytti aika pelottavalle:D ...Mutta kun katsoin muitankin oli sama reaktio. En ymmärrä mistä ihmeestä olen kekannut tämän kammoni!:D Sinänsä niin naurettava..
Kun se on meidän yhteinen eka käynti? Ja miksi "kutsussa" luki vain minun nimeni? Kun sehän on se "suunnittelu" käynti? +ultra siellä kuulemma ekalla kerralla tehdään..
Periaatteessa tulokset kyllä katsotaan vasta sitten siellä suunnittelukerralla mutta tokihan niistä saa soittaakin.
Onko siis nyt niin että mies on vain menossa huomenna antamaan näytteen eli ette tapaa lääkäriä ollenkaan?
Lapsettomuushoidot ovat siitä "hassu" juttu että vaikka te olette pariskuntana siellä hoidoissa niin nainen on yksin nimenä lähes kaikissa lomakkeissa. Tämä on siksi että toimenpiteet kohdistuvat naiseen ja kelakorvausten vuoksi näissä lääkärikäynneissä yms ei voi olla kahta nimeä.
ysi (?)
juu siis yksin mies on huomenna liikenteessä.
Kun kerrot niin rauhotun aika paljon, kiitos;)
onnistuitteko?
juu siis yksin mies on huomenna liikenteessä. Kun kerrot niin rauhotun aika paljon, kiitos;) onnistuitteko?
Mentiin tosin pitemmän kaavan mukaan ( 5 x IVF hoito) mutta saatiin se lapsi kuitenkin! Seuraava tupsahtikin luomuna. :D
nuorella miehellä voi olla siittiöitä nolla ja kuuskymppinen vielä hedelmällinen