Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle mitä teen tän miehen kans?

Vierailija
31.08.2009 |

Ollaan pidetty yhtä 1,5v mutta ei siis asuta yhdessä vaan tapaillaan n. kerran vkossa ja viestitellään useita kertoja päivässä. Rakastan miestä yli kaiken ja nyt alan jo uskoo että hänkin todella rakastaa minua...mutta....

Mieltäni painaa hänen menneisyytensä. Hänellä on pitkä 25v avioliitto takana ja tänä aikana hän on pettäyt vaimoaan n.50 naisen kanssa. Eli työreissuilla on käynyt myös maksullisissa, on ollut yhdenyön panoja, laivatuttavuuksia, panosuhteita jotka ovat kestäneet 1-4v siten että 4-5 kertaa vuodessa on tavanneet jne. Hän vakuuttaa että nämä suhteet on seurausta siitä että hän on pettynyt naisiin eikä voinut uskoa että uskollisia naisiakin on (vaimo petti häntä n.20v sitten ja sokekin näkee heidän lapsestaan ettei tämä mies ole isä).

Nyt hän kuitenkin vakuuttaa miten ihanaa oli oikeasti rakastua kun saa olla uskollinen rakastamalleen naiselle "eikä tarvitse" esim. työreissuilla käyttää energiaa naisiin. Miten on, voiko tällainen ihminen muuttua ja uskallanko antautua suhteeseen. Hän vannoo ja vakuuttaa ettei aio minua koskaan pettää koska tietää että menettäisi minut ja että tämän 1,5v aikana ei ole käyny edes mielessä muut naiset. Niin ja varmaan arvasitte että ihan teinejä emme enää ole, ja mies minua 15v vanhempi. Olenko ihan järjetön vai voiko tämä olla sitä oikeaa rakkautta??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan skorpioni, että miehille ei saa nauraa, ainakaan ääneen? Te olette hauska ja vahva pari, mutta miestäsi pitää kohdella silkkihansikkain. Ainakin niin älykkään naisen kuin sinä.

Leijona pitää silloinh tällöin päästää karjumaan. Ei siitä muuten mitään tule. Hyvä korvike karjunnalle on esim. kuntosaliharrastus. Pääsee liikoja höyryjä pois.

Leijonamies kaipaa myös ihailua. Skorpioninaisen pitää tämä ottaa ihan asiakseen, sillä helposti tulee kiinnitettyä huomio niinhin ei-niin-toivottaviin puoliin miehessä. Kaksi kehua päivässä ja Leijonamies kantaa parhaat löytämänsä suupalat Skorpparinaisen eteen. Kehut pitää mieluiten antaa niin, että kaikki sen kuulevat.

Skorpparinaisella on hyvät mahdollisuudet päästä Kuningattareksi. Tämä vaatii myös kuninkaallista käytöstä.

Hyvältä näyttää. Kunhan Skorpparinainen muistaa hankkia heijastimen kun syyspimeät alkavat.

Vierailija
2/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt maksullisissa.

Mulla on siitä huono kokemus. Exä kertoi mulle, että on käynyt huorissa. Meillä oli jo yhteinen lapsi. Myöhemmin jäi kiinni pettämisestä. Oli siis pettänyt koko suhteen ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosnaisesta ja rapumiehestä? :)

Molemmat kesän lapsia. Nyt täytyy kuitenkin varautua siihen, että Kaksosnainen jossain vaiheessa kertakaikkiaan vaan kyllästää Rapumieheensä. Rapumiehet ovat kyllä ihan jumalaisia, mutta kun oppii tuntemaan niin alkaa maistua kolmesti lämmitetylle puurolle. Kaksosnainen kaipaa haateita, etenkin älyllisiä.

Suhdetta pitää siis vaalia. Leissez faire ei ole oikea menetelmä tämän suhteen ylläpitoon. Kylki kyljessä nyhjääminen täytyy lopettaa heti alkuunsa, ainakin ensimmäisen 5 kk jälkeen.

Teidän suhteenne on kuin noutopöytä. Tuotte siihen molemmat herkkuja ja maistelette, herkuttelette. Sitten taas uuden pöydän ainesten metsästykseen. Teitä stimuloi kulttuuri, estetiikka, romantiikka...

Rapumies saattaa olla yllättävän mustasukkainen, mutta mestari peittämään sen. Luottamusta pitää rakentaa tietoisesti ja olla luottamuksen arvoinen.

Yhteiselo on kepeää, mutta ei ilman työtä. Rutiinit ja arkipäiväistyminen ovat tämän suhteen koetinkivet. Teistä voi tulla huippupari, kun tasapuolisesti tuette toinen toisianne. Työelämä on tärkeä - edes toisella pitäisi olla menestyksekäs ura.

Vierailija
4/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Vierailija
5/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alku ei ollut aivan mutkatonta. Varsinkin tuo, että mies oli käyttänyt maksullisia naisia edellisen avioliittonsa aikana (myös yli 20 v), vaikutti mielestäni miehen suhtautumiseen naiseen noin yleensäkin. Eikä mitenkään hyvällä tavalla.

Mies oli myös huomattavasti minua vanhempi ja luulen, että yksi syy siihen, että hän todellakin oli uskollinen oli, että hän alkoi olla väsynyt kulkemaan ja oli kokenut niin paljon, ettei mikään ollut enää "uutta ja jännittävää". Ainakin minun tietääkseni hän on ollut uskollinen, ja myönnän olleeni sen verran epäluuloinen, että pidin tuntosarvet HYVIN ulkona. Ja lisäksi minulla oli monia muita naisia paremmat mahdollisuudet tarkistaa mieheni kulkemiset...)

Voin hyvin kuvitella, että teidän tarinanne on rakkaustarina mutta melkeinpä voin ennustaa sinulle myös vaikeita vuosia - juuri tuon naisiin suhtautumisen vuoksi, jonka vuoksi tulet usein pettymään mieheesi, sillä joudut toimimaan tavallaan sijaiskärsijänä.

Näitä vaikeita vuosia meillä oli monia, ja vasta kun opin "aikuistumaan" suhteessamme ja vaatimaan kunnioittavaa käyttäytymistä rakkauden lisäksi, on suhteemme muuttunut oikeaksi suhteeksi ja kahden aikuisen, toisiaan rakastavan aikuisen liitoksi.

Uskon siis, että mies on todellakin löytänyt sinussa rakkautensa - sinulle toivon voimia kannatella suhdetta eteenpäin.

Ollaan pidetty yhtä 1,5v mutta ei siis asuta yhdessä vaan tapaillaan n. kerran vkossa ja viestitellään useita kertoja päivässä. Rakastan miestä yli kaiken ja nyt alan jo uskoo että hänkin todella rakastaa minua...mutta.... Mieltäni painaa hänen menneisyytensä. Hänellä on pitkä 25v avioliitto takana ja tänä aikana hän on pettäyt vaimoaan n.50 naisen kanssa. Eli työreissuilla on käynyt myös maksullisissa, on ollut yhdenyön panoja, laivatuttavuuksia, panosuhteita jotka ovat kestäneet 1-4v siten että 4-5 kertaa vuodessa on tavanneet jne. Hän vakuuttaa että nämä suhteet on seurausta siitä että hän on pettynyt naisiin eikä voinut uskoa että uskollisia naisiakin on (vaimo petti häntä n.20v sitten ja sokekin näkee heidän lapsestaan ettei tämä mies ole isä). Nyt hän kuitenkin vakuuttaa miten ihanaa oli oikeasti rakastua kun saa olla uskollinen rakastamalleen naiselle "eikä tarvitse" esim. työreissuilla käyttää energiaa naisiin. Miten on, voiko tällainen ihminen muuttua ja uskallanko antautua suhteeseen. Hän vannoo ja vakuuttaa ettei aio minua koskaan pettää koska tietää että menettäisi minut ja että tämän 1,5v aikana ei ole käyny edes mielessä muut naiset. Niin ja varmaan arvasitte että ihan teinejä emme enää ole, ja mies minua 15v vanhempi. Olenko ihan järjetön vai voiko tämä olla sitä oikeaa rakkautta??

Vierailija
6/33 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avatkaa sille oma ketju älkääkä tunkeko tähän, ap:n tilanne kiinnostaa mutta ei tämä hömppä. Pilaatte hyvän ketjun

Vierailija
7/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen joutunut ikäväkseni huomaamaan että uskollisia miehiä on erittäin harvassa, ja tuollaisen taustan omaava mies ei ole niitä uskollisimpia. Minua on petetty jokaisessa suhteessani ja syystäkin olen aika kyyninen aisan suhteen. Niinhän sen pitäisi olla että hyvässä suhteessa ei petetä, mutta tulisi teillekin varmasti joskus huonojakin aikoja, ja minne mies sitten suuntaisi? Alkurakkauden huumassa tulee sanottua vaikka mitä ja myöhemmin asiat voivatkin olla ihan toisin.. Eli ole varuillasi ap ettet satuta itseäsi!

Vierailija
8/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on erittäin harvinaista. Mua kyllä epäilyttäisi suuresti tuolla menneisyydellä miehen uskollisuus. Petääminen on jatkunut niin kauan, että kyse ei ole ollut mistään hetken hairahduksista tai sitten siitä, että olisi tavannut "sen oikean" väärään aikaan. En varmaan uskaltaisi luottaa mieheen.

Vierailija
9/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.tä pysymään erossa ko.henkilöstä. sori,mutta näin se menee. miten koira karvoistaan pääsee?

ja jos menet yhteen hänen kanssaan, niin voitko sanoa ettet mieti että pettääkö se sinuakin.

Vierailija
10/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen puheet kuulostavat siltä, ettei hän kanna vastuutaan pettämisestä vaan sälyttää syyn muualle. Entäs sitten kun jossain vaiheessa pettyy sinuun syystä tai toisesta - taas on oikeutus pettämiseen. Ja jos pettäminen on ollut noin runsasta niin ihan varmasti ajautuu samaan joskus uudestaan. Luultavimmin tuo mies tulee pettämään, oli suhde onnellinen tai ei - etsii kyllä jonkun oikeutuksen käytökselleen.

Kova selittäjä tuntuu ainakin olevan. Yök.

En koskisi kepilläkään.

Vierailija
11/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla sama kokemus ja menin hullu naimisiin! eipä pysynyt uskollisena kauan, nyt ollaan jo erottu!

Vierailija
12/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia lienee, että vaikka ihminen voi muuttua niin tottumus on toinen luonto.

Tämä vaikuttaa mieheltä, joka keksii kyllä ennen pitkään myös sinun pettämiseesi. Et ehkä anna riittävän usein tai muutoin vain teet jotain, mikä oikeuttaa hänet vieraisiin.

Kerropa vielä miehesi horoskooppi. Katsotaan mitä saan siitä aikaiseksi.

Vierailija
13/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli tolla mitään merkitystä asiaan on....

ap

Vierailija
14/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elostelijan kanssa. Ties mitä tautejakin on?Eikä pukki muuuksi muutu kun naisten makuun on päässyt, hyyyiiiiii!

Vierailija
15/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapunaiset ovat nimittäin tavattoman valovoimaisia. Sinua ei voi olla huomaamatta. Sinä olet kuitenkin myös se pesänrakentaja, etsit turvasatamaa ja haluat kodin & perheen. Sinä tarvitisit näin äkkipäätään ajatellen kumppaniksesi joko Vaakamiehen tai Neitsytmiehen.

Vaaka olisi parempi. Tarvitset ehdottomasti syksyn ihmisen, joka on valmis tukemaan & jakamaan, olemaan ystävä ja rakastaja.

Kauris on vastuuntuntoinen, tuottelias, vähän yksitotinenkin. Olen kerran törmännyt Kauriiseen, joka oli mennyt raiteiltaan ja lopputulos ei ole kovin kaunis. Kauris jaksaa valtisemallaan tiellään toteuttaa itseään säntillisesti ja näyttäisi, että tässä tapauksessa tie ei ehkä ole se paras mahdollinen.

Minulle tulee mieleen Päivänsäde ja Mennikäinen. Sinä sädehdit heleän kesäyön lämmintä hehkua, mies huokuu talvipäivän purevaa pakkasta. Voisitte toki toinen toisianne lämmittää ja viilentää, mutta Kauris ei ole se kaikista muuttumiskykyisin.

Pika-analyysi vain.

Mitä teetkin, luota tässä asiassa tähän päivään, tosiasioihin. Älä unelmoi huomisesta. Olet laittamassa peliin koko elämän ja toivon, että saat muutakin kuin salmiakkia. Jos voit, soita miehen exälle tai järjestä tapaaminen. Olet ansainnut kuulla myös toisen puolen tarinasta.

On muuten varsin Kaurismaista kostaa jonkun ihmisen hairahdusta 20 vuotta. Tosin siitä on tainnut tulla jo paha tapa.

Vierailija
16/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toimii yhteen kaksosnainen ja vaakamies, aika samantapaisessa tilanteessa..? :D

Vierailija
17/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mies voisi sulle todistaa, että pysyy nyt uskollisena. Me ei keksitä, mutta voithan kysyä mieheltä, että miten se sen todistaa.

Vierailija
18/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toimii yhteen kaksosnainen ja vaakamies, aika samantapaisessa tilanteessa..? :D

Mutta onko se nyt nainen, joka ei malta pysytellä omalla kotilaitumella?

Teillä on paljon yhdistäviä asioita. Tasapainotatte toisianne hyvin, toinen tuo vähän vauhtia, toinen vähän tasapainoilua.

Mutta Kaksosnaisen pitää kyllä toisinaan istua ja rauhoittua, laskea kymmeneen. Vaakaan kuuluu jahkailu ja tietynlainen saamattomuus. Tämä voi osoittautua suhteen koetinkiveksi, kun toinen on jo asian miettinyt, valmis hyppääämään altaan syvään päähän ja toinen vasta harkitsee, että pitäisikö altaan veden lämpötila mitata.

Kompromisseja, kompromisseja.

Vierailija
19/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikit on edelleen häntäheikkejä kaikkien vaimoille tehtyjen lupausten jälkeenkin. ja usko pois, jos mies pettää se EI OLE vaimon vika. Niin ihanaa kuin oiskin olla niin ihmeellinen, että koko mies muuttuu perustuksiaan myöten, epäilen, että saduista vaan löytyy onnellisia loppuja.

Vierailija
20/33 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinasmies ja härkänainen. Kaksi sarvekasta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi