Mitä tarkoittaa kontrolliviivaa haaleampi viiva ovistestissä???
Oon nyt tehnyt testejä joka aamu 5pvän ajan. Twstiviiva ei ole yhtä selkeä ja tummma kuin kontrolliviiva, joten en tiedä onko se ovis nyt sitten tapahtumassa vai ei... Neuvokaa! Ai niin, mikä olisi paras aika vuorokaudesta testata ovista? Itse olen testannut joka aamu.
Kommentit (7)
eli sinulla ei ole ollut ovulaatiota, vasta jos testiviiva on saman tummuinen tai tummempi niin ovulaatio tapahtuu
Joskus se viiva ei ikinä tummene, ja jonain päivänä ei tule edes sitä haaleaa viivaa, vaikka tummaksikaan se ei missään vaiheessa muuttunut.
Ja kuitenkin ovis jossain välissä varmasti oli, koska tulin tuosta kierrosta raskaaksi.
Joten muakin kiinnostaa, että mitä se haalea viiva merkitsee.
ei-ap
Elimistössä on aina l-hormonia mihin testi reagoi. Välillä sen määrä voi vaihdella, välillä sitä voi olla virtsassa enemmän ilman että se tarkoittaa mitään. Ovistestejä ei yleensä pidä tehdä aamulla (aamuvirtsasta).
eli sinulla ei ole ollut ovulaatiota, vasta jos testiviiva on saman tummuinen tai tummempi niin ovulaatio tapahtuu
Joskus se viiva ei ikinä tummene, ja jonain päivänä ei tule edes sitä haaleaa viivaa, vaikka tummaksikaan se ei missään vaiheessa muuttunut.Ja kuitenkin ovis jossain välissä varmasti oli, koska tulin tuosta kierrosta raskaaksi.
Joten muakin kiinnostaa, että mitä se haalea viiva merkitsee.
ei-ap
niin sitten pitäisi tikutella viiden tunnin välein, että tietäisi koska se tarkalleen on
t. 7 vuotta hedelmöityshoitoja
mun ovis testeissä ainakin luki, että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vain...mutta mielellään aamulla kun ei ole juonut vähään aikaan (juominen laimentaa virtsaa ja tulos ei tule niin herkästi)