Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! :( Soitanko töihin etten tule? Piti olla eka työpäivä tänään

Vierailija
31.08.2009 |

uudessa paikassa ja jännitin niin, etten nukkunut viime yönä kuin pari tuntia. Nyt väsyttää niin, että olen ihan pyörryksissä :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin tän niin, että ap vain hermoili jännittämisen takia.

Vierailija
22/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää!

Ja sitten meitä on työttöminä, jotka oikeasti kannamme vastuuta työstämme ja omaamme moraalia!

Itse olen työttömänä opettajana tehnyt sijaistuksia nyt koulun alusta lähtien. Olen 38 asteen kuumeessa ja yskin keuhkoni pihalle ja silti yritin viimeiseen asti lääkitä itseäni ja ottaa vitamiineja perjantai-illasta asti, ettei sovittu sijaisuus olisi jäänyt kesken. Melkein itku pääsi, kun tajusin, etten pääse pienten koululaisten luo nyt maanantaina, ja heille tulee sitten joku sijaisen sijainen...Kirjoitin tarkat ohjeet ja otin monisteet sijaisen sijaiselle ja mieheni lähti viemään niitä koululle aamutuimaan ja harmittaa ihan vietävästi.

Ikinä ei tulisi mieleenkään jättää töitä väliin huonosti nukutun yön takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön huonot unet ja ei voisi mennä töihin =0. Itsellä on toistuvasti työasioista tai muista asioista johtuvan stressin takia viikkoja-kuukausiakin jolloin en nuku täysiä öitä. Vaikka v*tuttaa, etenkin silloin kun valvominen johtuu työasioista, niin eipä ole tullut mieleen että sen takia voisi kotiin jäädä.

Vierailija
24/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan tutustumista muihin

Vierailija
25/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sitten ensi viikolla sinne, kun on saanut taas nukutuksi tarpeeksi. Ei kai se nyt niin päivän päälle voi olla, se aloittaminen?

Vierailija
26/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sorvin ääressä" vai tutimassa? :D

Jotenkin tulee BB-Lotta mieleen...

Vierailija
27/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

himaan, kun oli tosi kipeä ja iso finni tulossa nenänjuureen. Sellainen oikeasti harmittaa ja ahdistaa, kun tuntuu kipeältä nenänpielessä ja näyttää rumalta. Ajattelin, että ehkä se huomenna on jo puristamisvalmis, niin sitten keskiviikkona voin mennä jo taas hyvin töihin.

Tosi outoa, että jotkut on noin tosissaan töiden kanssa. Maanantai tai keskiviikko: onhan siinä vielä työviikkoa jäljellä. Minusta on ainakin tärkeää työntekijän hyvinvoinnin - myös henkisen - kannalta, että on ehtinyt nukkua ja laittaa kyntensä kuntoon ennen työpäivää.

Vierailija
28/28 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut

1) valokynästä ja

2) vahvasta aamukahvista?

Niillä moni ehostaa itsensä ekana päivänä edustuskuntoon. Joku saattaa illalla ottaa jopa lasillisen valkoviiniä (huom! ei punkkua, ettei hampaat värjäänny), että saa vähän paremmin unen päästä kiinni.