Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauhea morkkis..

Vierailija
30.08.2009 |

tapasin baarissa eilen mukavan ja kaikin puolin täydellisen miehen ja oli tosi mukavaa ja kemiaa oli. Nyt päivällä nähtiin pikaisesti ja oli tosi vaikeaa,koska kaverit oli molemmilla mukana. Oli illallakin.Harmittaa, ihastuin vähän...ja hänkin laittoi aamulla viestin että vieläkin on ihastuksissaan. Sitten kun nähtiin niin toivotti vain hyvää jatkoa...=.(

Kehtaanko enää laittaa hänelle viestiä vai onko näissä joku sääntö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen senverran "vanhanaikainen" näissä jutiussa,että odottaisin miehen tekevän seuraavan siirron.hänellähän on numerosikin..

Vierailija
2/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli eri kaupungista ja oli käymässä ystävänsä kanssa täällä. Molemmat oli hyviä puhumaan ja hurmaamaan, mutta mies sanoi että ei käy baareissa vaan oli mennyt poikki pitkäaikainen suhde 1v sitten ja ikää oli nyt 38v. Jotenkin epäilyttää oliko kyseessä pelimies. sanoi että on aika vaativa mutta kehui kuitenkin minua. Itse olen varattu ja tiesi sen, minulla epätoimiva suhde ollut jo kauan. itse olen vain niin onnettoman ujo tälläisissä tapauksissa, koska mies kiinnostaisi.Nytkin vain ajattelen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paras kaikkien osapuolten kannalta!

Vierailija
4/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei aina niin helppoa, olen paljon puhunut miehen kanssa erosta ja sanonut että ei ole tunteita häntä kohtaan enää. miehellä on tunteita minua kohtaan. Nyt vaan oli kysymys tästä miehestä, koska kiinnostus oli todella suuri molemmilla eilen ja sitten toinen sanoi että hyvää elämää _______ kaupungissa.

Vierailija
5/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää.....? Ei kiinnosta miestä!

Vierailija
6/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta Hyvää Jatkoa sanoo niin eiköhän tsäänssit ole menneet. Eri asia jos sanoisi vaikka Eiköhän me nähdä vielä..

Vierailija
7/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Toisin kuin naiset tekee miesten suhteen...) Sano goodbye nykyiselle miehelles tai sit se on goodbye tältä toiselta sulle.

Vierailija
8/8 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat jonkun hauskan räiskyvän viestin. Ehkä kundi vähän nolouttaan - kun kaveri oli mukana - heitti tuon hyvän jatkonsa.

Laita vain viesti - ja kerro sitten, miten meni seuraavat treffit, jookosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi