Parasta viikonlopussasi?
Meillä ehdottomasti se, kun on saatu olla koko perhe yhdessä, ihan tavallisissa viikonloppuaskareissa: siivousta, pyykkäystä, ruoanlaittoa, yhteinen sauna, metsäretki ja eväät...
Kommentit (5)
Yhdessäoloa perheen kanssa, saunomista, ruoanlaittoa, ulkoilua. Kaikkea, mitä hyvään viikonloppuun tarvitaan.
Rakastan perhettäni, mutta voin rehellisesti sanoa, että minulla on ollut ihana viikonloppu myös ilman heitä.
Mies ja lapset lähtivät mökille viikonlopuksi. Minä olen makoillut, lukenut, syönyt ihania herkkuja, shoppaillut, valvonut ja nukkunut pitkään.
Aika pienestä sitä ilonsa tänä päivänä repii, ennen tällainen viikonloppu olisi ollut tylsä.
viikonloppu ilman mitään erityistä ohjelmaa.
Kotona olemista, siivoilua, krysanteemien laittoa ulos, lauantaina taivaallista punaviiniä pari lasillista ex-tempore ihan keskellä päivää, lasten kanssa saunomista ja Afrikan tähden ja muiden lautapelien pelaamista jne.
kun syötiin yhdessä lounasta koko perhe. tein itse hampurilaisia ja kerrankin lapset söi mukisematta. kukaan ei kiukutellut eikä leikkinyt ruuan kanssa. :)