Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuo Mamban Tero Vaara ollut kauankin julkirasisti?

Vierailija
30.08.2009 |

Luulisi ettei tee kauhean hyvää levymyynnille, uusi albumikin julkaistaan syyskuussa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fanittaa Halla-ahoa ja erinäisiä asejärjestöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole rasisti. Arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja arvotan jokaisen tapaamani ihmisen omien tekojensa mukaan, en sen mukaan, mihin "ryhmään" hän kuuluu.

Minusta on kuitenkin hyvä miettiä, onko turvapaikan saaneiden vuoksi kohtuullista verovaroin järjestää heille oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä, uskonnonharjoittamispaikkoja yms. Tai jopa muuttaa lakeja heidän mieleisikseen.

Tässä on huima ero.

Vierailija
4/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hänen blogissaan on täyttä asiaa, se ei liene tee rasistia?

Vierailija
5/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestä "fanita" yhtään mitään.

Vierailija
6/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole rasisti. Arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja arvotan jokaisen tapaamani ihmisen omien tekojensa mukaan, en sen mukaan, mihin "ryhmään" hän kuuluu.

Minusta on kuitenkin hyvä miettiä, onko turvapaikan saaneiden vuoksi kohtuullista verovaroin järjestää heille oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä, uskonnonharjoittamispaikkoja yms. Tai jopa muuttaa lakeja heidän mieleisikseen.

Tässä on huima ero.

lakeja on muutettu "turvapaikan saaneiden" vuoksi? Entä mitä ovat nämä "oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä"?! xD

Vierailija
7/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnisille ryhmille..

Vierailija
8/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat jumpparyhmät jne.

Vierailija
9/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinäiset tapahtumat ja kokoontumis tilat etnisille ryhmille..

jos "eri etniset ryhmät" kokoontuisivat kaduilla ja puistoissa itsestään liian suuria luulevien suomalaisten iloksi?

Vierailija
10/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat uimahallivuorot,omat jumpparyhmät jne.

Ketkä kaikki sitten saavat omat jumpparyhmänsä vai kaikki pitäisi olla samassa?! Nuoret, vanhat, miehet ja naiset, kaikki samaan vaan, eikö niin?! Myös naku-uimarit samaan aikaan uimaan kuin lasten uimakoulut!!!

Vierailija
11/11 |
30.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut se penaalin terävin kynä. Jonkin sortin reppana ja hemmetin huonon itsetunnon omaava pikku öykkäri. Joten tällaiset mielipiteet eivät ihmetytä.

T. koulukaveri

Ps. Ihan kivoja on jotkut heidän kappaleet eli ei mulla musiikkia vastaa mitään ole.