Onko tuo Mamban Tero Vaara ollut kauankin julkirasisti?
Luulisi ettei tee kauhean hyvää levymyynnille, uusi albumikin julkaistaan syyskuussa.
Kommentit (11)
fanittaa Halla-ahoa ja erinäisiä asejärjestöjä.
En itse ole rasisti. Arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja arvotan jokaisen tapaamani ihmisen omien tekojensa mukaan, en sen mukaan, mihin "ryhmään" hän kuuluu.
Minusta on kuitenkin hyvä miettiä, onko turvapaikan saaneiden vuoksi kohtuullista verovaroin järjestää heille oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä, uskonnonharjoittamispaikkoja yms. Tai jopa muuttaa lakeja heidän mieleisikseen.
Tässä on huima ero.
Kaikki hänen blogissaan on täyttä asiaa, se ei liene tee rasistia?
minun mielestä "fanita" yhtään mitään.
En itse ole rasisti. Arvostan jokaista ihmistä yksilönä ja arvotan jokaisen tapaamani ihmisen omien tekojensa mukaan, en sen mukaan, mihin "ryhmään" hän kuuluu.
Minusta on kuitenkin hyvä miettiä, onko turvapaikan saaneiden vuoksi kohtuullista verovaroin järjestää heille oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä, uskonnonharjoittamispaikkoja yms. Tai jopa muuttaa lakeja heidän mieleisikseen.
Tässä on huima ero.
lakeja on muutettu "turvapaikan saaneiden" vuoksi? Entä mitä ovat nämä "oman kulttuurin mukaisia viihdykkeitä"?! xD
erinäiset tapahtumat ja kokoontumis tilat etnisille ryhmille..
jos "eri etniset ryhmät" kokoontuisivat kaduilla ja puistoissa itsestään liian suuria luulevien suomalaisten iloksi?
Omat uimahallivuorot,omat jumpparyhmät jne.
Ketkä kaikki sitten saavat omat jumpparyhmänsä vai kaikki pitäisi olla samassa?! Nuoret, vanhat, miehet ja naiset, kaikki samaan vaan, eikö niin?! Myös naku-uimarit samaan aikaan uimaan kuin lasten uimakoulut!!!
ollut se penaalin terävin kynä. Jonkin sortin reppana ja hemmetin huonon itsetunnon omaava pikku öykkäri. Joten tällaiset mielipiteet eivät ihmetytä.
T. koulukaveri
Ps. Ihan kivoja on jotkut heidän kappaleet eli ei mulla musiikkia vastaa mitään ole.
www.terovaara.fi