Pojastamme tulee Adriaan
Kommentit (13)
Noi kaksi a-kirjainta sekee siitä helpon sovittaa siihen Hoosianna-virteen: Adriaa-aaan, Adriaa-aaan, Adriaa-aaan, Adriaa-aa-aan...
Ja tiedätkös sitä - ihan varmasti sitä voi sovittaa vaikka mihin muuhunkin lauluun tai virteen!
ääntää nimeä. Ole varma, että hän tule olemaan Atrian.. lihajaloste!
ääntää nimeä. Ole varma, että hän tule olemaan Atrian.. lihajaloste!
Seuraavalla kerralla voi sanoa sen ääneen kotonasi. Ajaa saman asian. Adriaan kuulostaa siltä, että jo itse nimi kitisisi ja kiukkuasi, ikään kuin tyylillä: "Mutta mä ha-luuuuun". Ad-ri-aan. ää-ä.
Mutta hyvä joo, että se kiinnostaa sua.
Seuraavalla kerralla voi sanoa sen ääneen kotonasi. Ajaa saman asian. Adriaan kuulostaa siltä, että jo itse nimi kitisisi ja kiukkuasi, ikään kuin tyylillä: "Mutta mä ha-luuuuun". Ad-ri-aan. ää-ä.
Mutta hyvä joo, että se kiinnostaa sua.
koska kaikki elämäänsä kyllästyneet pikkuemännät yrittävät sitten virittää kieliään keksiäkseen mitä "ilkeämpiä" kommentteja, nimistä kuin nimistä ;D
Mutta kiitos taas nauruista. Lapsiluku on täynnä, mutta olette te vaan sulkkuja :DDD
terv. ap
se voi olla Ma-ri-naa. Muista tulla kertomaan sekin. Kerro nyt vielä, että teidän sukunimi on joku perus Peltonen...
tämän aloituksenkin Adriaanin kanssa, jihaa!
Niin, että hienon nimen keksi provollesi. ;)
oli muistaakseni hollantilainen lämminveriratsu, mutta en edes muista oliko kiva vai ei.
Mutta niin olen ratsastanut myös hevosia nimiltä Hanne, Mark ja Pontus. Enpä ole ajatellut yhden elikon leimaavan koko nimeä lopullisesti.
tämän aloituksenkin Adriaanin kanssa, jihaa!
joten on todennäköisestä että Adriaaneilla ratsastetaan. Tai jos A on homo, niin Adriaan saattaa ratsastaa vaikka Olivierilla.
Noi kaksi a-kirjainta sekee siitä helpon sovittaa siihen Hoosianna-virteen: Adriaa-aaan, Adriaa-aaan, Adriaa-aaan, Adriaa-aa-aan...